تماس با ما درباره ما

راهنمای جامع مرکز خرید میکا مال کیش

یکی از مراکز خرید مهم و بزرگ جزیره کیش میکا مال است که نه تنها مرکزی برای خرید است بلکه از امکانات تفریحی زیادی نیز برخورد دار است. ما در ادامه به معرفی مرکز خرید میکا مال کیش می‌پردازیم و امکانات رفاهی تفریحی آن را برای شما توضیح خواهیم داد.
راهنمای جامع مرکز خرید میکا مال کیش

به گزارش تهران بهشت، در صورتی که شما هم علاقه مند به خرید کردن هستید، شناخت مراکز خرید یکی از بخش‌های مهم سفر برای شما می‌تواند محسوب شود. اگر از طریق تور کیش از اهواز به جزیره کیش سفر می‌کنید باید خرید از مراکز خرید فوق العاده کیش را که ارائه کننده محصولات اورجینال خارجی و یا محصولات با کیفیت داخلی با قیمت مناسب هستند را تجربه کنید.

یکی از مراکز خرید مهم و بزرگ جزیره کیش میکا مال است که نه تنها مرکزی برای خرید است بلکه از امکانات تفریحی زیادی نیز برخورد دار است. ما در ادامه به معرفی مرکز خرید میکا مال کیش می‌پردازیم و امکانات رفاهی تفریحی آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

معرفی مرکز خرید میکا مال

میکا مال کیش بزرگترین مرکز خرید و تفریح جزیره بوده تا شما مسافران عزیز ضمن خرید بتوانید انواع تفریح‌های مختلف از جمله پاتیناژ، تله کابین، تونل باد و غیره را نیز انجام داده و لحظات بیاد ماندنی را در جزیره کیش ثبت کنید. میکا مال کیش که در زمینی به وسعت 3.5 هکتار در حال حاضر در دست احداث می‌باشد، جاذبه دیگری برای گردشگران داخلی و خارجی در جزیره کیش محسوب می‌شود.

زیربنای مرکز خرید در حدود 19 هکتار است و شامل دو طبقه پارکینگ و 5 طبقه تجاری تفریحی می‌شود. تعداد مغازه‌های تجاری تعبیه شده در این مرکز تجاری تفریحی حدود 800 واحد است و ظرفیت پارکینگ خودرو این مجموعه نیز در حدود 1000 خودرو می‌باشد.

امکانات میکا مال کیش

همانطور که گفتیم به دلیل تجاری و تفریحی بودن این مرکز از زمان شروع پروژه توجه ویژه‌ای به آن شده است. از جملات تفریحات هیجان انگیزی که می‌توانید در مرکز تجاری تفریحی میکا مال انجام دهید؛ تله کابین، پاتیناژ، تونل باد، بزرگترین آکواریوم خاورمیانه، شبیه سازی جنگل‌های بارانی، کارتینگ، مجتمع سینمایی، سالن بولینگ، هایپرمارکت، باشگاه بدنسازی، دیجیتال گلف، سرزمین عجایب و غیره است.

تله کابین

مسافت 2ونیم کیلومتری بر روی خلیج فارس که از طبقه چهارم میکا مال شروع شده و تا اسکله تفریحی ادامه پیدا می‌کند شاید توانسته شما را مشتاق به استفاده از تله کابین میکا مال کرده باشد. این تله کابین سه ایستگاه دارد که شامل 9 دکل می‌شود و توسط 20 کابین به علاقه مندان خدمات ارائه می‌کنند. البته کابین ها انواع مختلفی دارند برخی از آن‌ها 4 نفره و برخی 8 نفره هستند تا شما متناسب با تعداد اعضای خانواده خود که از طریق تور کیش از اصفهان بتوانید از این سفر کوتاه 18 دقیقه‌ای اما بسیار جذاب خود بر فراز خلیج فارس لذت ببرید.

تله کابین مجتمع میکا مال دارای امکاناتی مانند سیستم خنک کننده، Wi-Fi، موزیک و غیره است تا در ساختن لحظات خوش شما را همراهی کند.

جنگل بارانی

در طبقه دوم میکا مال شما می‌توانید تجربه حضور در جنگل را پیدا کنید. باوجود اینکه بنظر عجیب می‌رسد که چطور یک جنگل مصنوعی و شبیه سازی شده می‌تواند جذاب باشد؛ اما فقط کافی است شما به این بخش مجموعه وارد شوید تا حس و حال جنگل های بارانی را تجربه کنید. استفاده از گل و گیاهان و تنوع پوشش گیاهی استفاده شده در این جاذبه دیدنی و تلفیق آن با باران‌های مصنوعی و گاه و بی گاه می‌تواند تجربه جالبی به حساب بیاید.

راهنمای جامع مرکز خرید میکا مال کیش

تونل باد

از دیگر تفریحات هیجان انگیز این مجموعه که می‌تواند سطح آدرنالین شما را جابجا کند، تونل باد میکا مال کیش است. آرزوی پرواز شما در این بخش تفریحی مجموعه که کاملا منطبق با استانداردهای لازم و جهانی ساخته شده است محقق خواهد شد. پرواز و سقوط آزاد از طبقه اول تا چهارم این مرکز خرید با دیوارهای شیشه ای آن می‌تواند یکی از تجربیات فراموش نشدنی شما باشد؛ پس حتما در سفر خود به کیش این تفریح جذاب را امتحان کنید.

آکواریوم

مجموعه میکا مال بخشی را در طبقه اول و دوم برای ساخت آکواریوم در نظر گرفته است. اگر شما علاقه مند به دنیای زیر آب هستید با ورود به این آکواریوم که در حدود 1.5 میلیون لیتر آب گنجایش دارد و انواع ماهی ها و دلفین ها در زیستگاه‌شان مشغول بازی هستند می‌توانید تجربه جالبی داشته باشید. همچنین در این آکواریوم‌ها امکان غواصی شما نیز فراهم است. اما آکواریوم مجموعه میکا مال به این بخش ختم نمی‌شود.

یکی دیگر از هیجانات این آکواریوم وجود آسانسوری به ارتفاع 5 متر است که این امکان را به شما می‌دهد تا به صورت 360 درجه بتوانید دنیای زیر دریا را از نزدیک مشاهده کنید.

رستوران و کافی شاپ

خستگی بعد از خرید و استفاده از هیجانات مجموعه میکا مال را با غذایی خوشمزه می‌توانید رفع کنید. بعد از چندین ساعت پیاده روی شما می‌توانید در رستوران مجموعه میکا مال انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و فست‌فود را با کیفیت عالی امتحان کنید همچنین می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و غیره را نیز در کافی شاپ به عنوان یک میان وعده خوشمزه تجربه کنید.

آدرس مرکز تجاری تفریحی میکا مال کیش

کیش – بلوار فردوسی – میدان آبشار – میکا مال

ساعت کاری مجموعه میکا مال

هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب می‌توانید از امکانات میکا مال استفاده کنید. البته مجموعه در روزهای تعطیل و آخر هفته‌ها تا 1 شب باز بوده و آماده پذیرایی از مهمان است.

منبع

انتهای پیام/

ارسال نظر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شیلا
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
میکامال به تازگی افتتاح شده و مجموعه خیلی بزرگ و جذابیه. حتما تو سفرتون با تور کیش ازش بازدید کنید.

پربازدیترین ها

آخرین اخبار