تماس با ما درباره ما

جزئیات ضوابط جدید خرید و فروش فلزات گرانبها و گوهر سنگ‌ها

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت بر اساس بخشنامه‌ای جدید ضوابط اختصاصی خرید و فروش و حمل و نگهداری گروه کالایی فلزات گرانبها و گوهر سنگ‌ها را ابلاغ کرد.
جزئیات ضوابط جدید خرید و فروش فلزات گرانبها و گوهر سنگ‌ها

به گزارش تهران بهشت، محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت بر اساس بخشنامه‌ای جدید ضوابط اختصاصی خرید و فروش و حمل و نگهداری گروه کالایی فلزات گرانبها و گوهر سنگ‌ها را ابلاغ کرد.

در این مصوبه گروه کالایی فلزات گرانبها و گوهر سنگ‌ها به عنوان یکی از مصادیق کالای موضوع قاچاق به پیشنهاد وزارت صنعت معدن و تجارت و تایید دستگاه‌های مربوطه عضو ستاد معرفی شده و به استناد ماده ۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضوابط اختصاصی لازم برای فروش خرید حمل و نقل نگهداری به شکل تجاری فلزات گرانبها و گوهر سنگ‌ها اعلام شده است.

براساس ضوابط فروش فروشندگان کالا‌های مشمول ملزم به ثبت اطلاعات فروش در سامانه جامع تجارت هستند علاوه بر این فروش به مصرف کننده نهایی صرفاً با ثبت اطلاعات توسط فروشنده تجاری بوده و نیازمند تایید اطلاعات خرید از سوی مصرف کننده نهایی نیست همچنین فروش کالا‌های مشمول به اعضای زنجیره تامین‌ای که مشخصات آن در سامانه جامع تجارت مورد تایید قرار نگرفته متخلف است.

ارسال نظر