تماس با ما درباره ما

جزئیات حادثه هواپیمای تهران - مشهد در مهرآباد

مدیر روابط عمومی هواپیمایی تابان گفت: هواپیمای تهران - مشهد این شرکت هواپیمایی که ساعت 16:30 پس از مسافرگیری آماده خزش به سمت باند بود به علت بروز مشکل متوقف شد و مسافران به سالن ترانزیت برگشتند.
جزئیات حادثه هواپیمای تهران - مشهد در مهرآباد

به گزارش تهران بهشت، مرضیه جعفرزاده درباره حرکت هواپیمای MD این شرکت پس از مسافرگیری و در حالت خزش توضیح داد: بوئینگ MD83 تابان پس از مسافرگیری آماده خزش به سمت باند می‌شود اما پیش از اعلام خلبان و روشن شدن موتور اهرم‌های مقابل لاستیک هواپیما برداشته می‌شود و هواپیما به سمت باند حرکت می‌کند.

وی افزود:‌ هواپیما چند متر جلوتر می‌رود و وارد جزیره ابتدای باند می‌شود اما به هیدرولیک هواپیما آسیبی وارد نمی‌شود در راستای ایمنی پرواز مسافران پیاده شدند تا به سالن ترانزیت منتقل شوند.

جعفرزاده ادامه داد: پس از این موضوع هواپیما به آشیانه برگردانده می‌شود و باید از نظر هیدرولیک و بخش های مختلف فنی مجددً چک شود آسیبی به هواپیما و مسافران وارد نشده است اما ممکن است چک کردن هواپیما از سوی متخصصان فنی ما حدود یک تا دو ساعت زمان ببرد.

وی با بیان اینکه این هواپیما قرار بود ساعت 16:30 از تهران به مشهد پرواز کند، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم به محض اتمام بررسی مسئولان فنی اعزام مسافران آغاز شود و در صورتی که نیاز به هواپیمای دیگر بود از پرواز دیگر شرکت‌های هواپیمایی برای انتقال مسافران استفاده می‌شود.

مدیر روابط عمومی هواپیمایی تابان گفت: بلافاصله پس از این اتفاق رئیس کمیته بررسی حادثه سازمان هواپیمایی به همراه کارشناسان فنی تابان نیز به محل وقوع اتفاق می‌آید.

جعفرزاده گفت: تلاش می‌کنیم با اختصاص هواپیمای جایگزین یا پروازی دیگر مسافران در اسرع وقت جابه‌جا شوند.

پایان پیام/

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار