تماس با ما درباره ما

یک خودرو جذاب با احتمال ورود به بازار ایران

چانگان Auchan Z6 جدید معرفی شد. این شاسی بلند چینی با قیمت حدود 500 میلیون تومان در بازار چین به فروش می‌رسد و کاندیدای ورود به بازار ایران است.
یک خودرو جذاب با احتمال ورود به بازار ایران

به گزارش تهران بهشت، شرکت چینی چانگان به صورت رسمی چانگان Auchan Z۶ جدید را به بازار چین عرضه کرد. این شاسی بلند چینی اکنون در نسخه جدید نسبت به قبل از لحظ سطح امکانات ارتقا پیدا کرده و از آپشن‌های کمکی خودکار جدیدی بهره می‌برد.

مشخصات چانگان Auchan Z۶ جدید

نسخه جدید Auchan Z۶ از لحاظ ظاهری نسبت به مدل قبلی خود تغییراتی را تجربه نکرده و همچنان از جلوپنجره بدون حاشیه بهره می‌برد که توانسته نمای جذابی را در بخش جلو به وجود آورد. به طور کلی بدنه این خودرو به یک شاسی بلند کوپه شباهت دارد و طراحان با طراحی تیز توانستند آن را اسپرت‌تر کنند.

چانگان Auchan Z۶ جدید

این شاسی بلند چینی اکنون در کابین نیز از متریالی مشابه پارچه با رنگ تیره و تزئینات کروم نقره‌ای بهره می‌برد که ترکیب آنها فضای کابین را نسبت به قبل جذاب‌تر کرده است. طراحان برای این خودرو سه صفحه نمایشگر شامل صفحه نمایش کوچک ۹.۲ اینچی در بالای داشبورد، صفه نمایشگر کنترل مرکزی ۱۲.۳ اینچی در وسط داشبورد و صفحه نمایشگر پشت آمپر LCD در سایز ۱۰.۳ اینچی در نظر گرفتند که باعث شده کابین این خودرو بسیار فناورانه به نظر برسد.

چانگان Auchan Z۶ جدید

چانگان Auchan Z۶ جدید اکنون از آپشن‌های کمکی خودکار جدیدی چون هشدار باز شدن در، هشدار برخورد از عقب، رادار نقطه کور، دستاری تغییر خط و هشدار جانبی معکوس بهره می‌برد که وجود آنها باعث افزایش سطح ایمنی این شاسی بلند چینی شده است.

این شاسی بلند به نسل جدید پیشرانه ۱.۵ لیتری تزریق مستقیم فشار قوی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۸۵ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۷ سرعته‌ی تر دو کلاچه به چرخ‌ها انتقال پیدا خواهد کرد. مشتریان چینی می‌توانند نسخه جدید شاسی بلند چانگان Auchan Z۶ را با قیمت ۱۱۹ هزار و ۹۰۰ یوان برابر با ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنند.

 

ارسال نظر