تماس با ما درباره ما

سیتروئن C۳ و رنو مگان ۲۰۲۲ در راه بازار ایران

بر اساس اعلام وزارت صمت طی هفته آینده ثبت سفارش خودروهای وارداتی ژاپنی، چینی، کره‌ای و اروپایی آغاز خواهد شد و احتمالا خودورهای سیتروئن C3 و رنو مگان ۲۰۲۲ از طریق گروه خودروسازی سایپا وارد بازار خواهد شد.
سیتروئن C۳ و رنو مگان ۲۰۲۲ در راه بازار ایران

به گزارش تهران بهشت، پس از کش‌وقوس‌ها فراوان بالاخره طرح آزادسازی واردات خودرو با هدف ثبات بازار و افزایش قدرت انتخاب مردم برای خودرو اقتصادی در دولت اصلاح آیین نامه واردات خودرو در دولت پایان یافت مراحل ثبت سفارش از طریق شرکت های تایید شده طی هفته آینده آغاز می شود.

 روز گذشته ترکیب هفت شرکت واردکننده خودرو برای شروع واردات معرفی شدند. هفت شرکت پارس خودرو، سایپا، مکث موتور، خودروسازی فردا، آرین موتور ، سایپا سیتروئن و کرمان موتور واردات خودرو را پس از تایید مدارک لازم از سوی نهادهای مربوطه آغاز خواهند کرد.

مدیر عامل ساپیا نیز پیش از اینکه آیین نامه واردات تصویب شود در حاشیه نمایشگاه های خودرو که در ماه های گذشته در شهرهای مختلفت کشور برگزار شد با اعلام آمادگی برای واردات خودرو خبر از مذاکره با خودروسازان خارجی برای واردات و انتقال فن آوری به کشور دادند و حتی مدیر عامل ساپیا از تصمیم این شرکت برای واردات دو خودرو سیتروئن C3 و رنو مگان ۲۰۲۲ به واسطه شراکت آنها با طرف فرانسوی در شرکت سایپا سیتروئن خبر داده بود.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار