تماس با ما درباره ما

فروش مرغ با قیمت بیش از ۶۳ هزار تومان تخلف است

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: قیمت مرغ کشتار روز بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار هر کیلوگرم ۶۳ هزار تومان است و روند بازرسی بازار بر اساس این قیمت انجام می‌شود و اگر در زنجیره توزیع شاهد تخلفی در بحث گرانفروشی باشیم قطعا با آن براساس قانون برخورد خواهیم کرد.
فروش مرغ با قیمت بیش از ۶۳ هزار تومان تخلف است

به گزارش تهران بهشت، علی‌رحم کریمی، در خصوص آخرین وضعیت بازار مرغ در خوزستان پس از تصویب افزایش قیمت مرغ کشتار روز اظهار کرد: خوشبختانه بازار مرغ از نظر فراوانی و میزان عرضه به تعادل رسیده است.

وی افزود: در حال حاضر مرغ کشتار روز مورد نیاز استان از طریق واردات از دیگر استان‌های کشور و همچنین تولیدات داخل استان تامین می‌شود و خوشبختانه مشکلی از نظر میزان عرضه وجود ندارد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: میزان سرانه مصرفی استان با میزان مرغ کشتار روزی که تامین می‌شود تقریبا برابر است و مشکلی در این خصوص نیست. همچنین با توزیع مرغ منجمد سعی شده تا بازار این کالا اشباع شود.

کریمی عنوان کرد: متناسب با نیاز بازار مرغ منجمد به صورت روزانه در بازار توزیع می‌شود و روند توزیع مرغ منجمد بدون هیچ توقفی در بازار استان ادامه دارد. مرغ منجمد با همان قیمت هر کیلوگرم ۴۸ هزار تومان به منظور تامین نیاز بازار و تعدیل قیمت‌ها توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: قیمت مرغ کشتار روز بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار هر کیلوگرم ۶۳ هزار تومان است و روند بازرسی بازار بر اساس این قیمت انجام می‌شود و اگر در زنجیره توزیع شاهد تخلفی در بحث گران فروشی باشیم قطعا با آن براساس قانون برخورد خواهیم کرد.

کریمی گفت: هرگونه افزایش قیمتی خارج از قیمت مصوب برای مرغ کشتار روز و مرغ منجمد مشمول برخورد تعزیراتی خواهد شد.

ارسال نظر