تماس با ما درباره ما

بازنشستگان گوش به زنگ باشند/ دریافت معوقات فروردین براساس حروف الفبا

براساس اعلام سازمان تامین اجتماعی از بیستم آبانماه پرداخت معوقات فروردین ماه بازنشستگان همراه با حقوق آبان ماه ایشان به ترتیب حروف الفبا آغاز شده است.
بازنشستگان گوش به زنگ باشند  دریافت معوقات فروردین براساس حروف الفبا

به گزارش تهران بهشت، همزمان با پرداخت حقوق آبان ماه این گروه از بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی که از بیستم آبان و براساس حروف الفبا آغاز شده، مطالبات فروردین ماه آنان نیز به حساب این گروه از بازنشستگان واریز می‌شود.

اقدام فوق براساس مصوبه شورای عالی کار در زمینه افزایش سالانه حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سایر سطوح از شهریور ماه سال جاری و پرداخت حقوق ماه های شهریور و مهر برمبنای افزایش یادشده صورت گرفته بود، سازمان تامین اجتماعی پیش از این اعلام کرده بود پرداخت مطالبات پنج ماهه بازنشستگان سایر سطوح از آبان ماه آغاز و به‌صورت پرداخت معوقه یک ماه به همراه حقوق هر ماه باقی‌مانده تا پایان سال، تسویه خواهد شد.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در این زمینه گفت: این ماه، سومین ماه پرداخت مستمری سایر سطوح بازنشستگان با افزایش 38 درصد به اضافه 515 هزار تومان اتفاق افتاد و طبق قولی که داده بودیم از بیستم ماه که پرداخت حقوق آبان بازنشستگان و مستمری‌بگیران آغاز شده، پرداخت معوقات مربوط به فروردین ماه را هم آغاز کرده‌ایم که ان‌شاءلله در ماه‌های آینده نیز مابقی این معوقات پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر