تماس با ما درباره ما

بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۲؛ از اپل واچ تا فیت بیت

در اینجا قصد داریم به معرفی تعدادی از بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۲ بپردازیم و قابلیت‌های هریک را به طور مختصر با یکدیگر مقایسه کنیم. آیا اپل واچ همچنان بهترین ساعت هوشمند دنیاست؟
بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۲؛ از اپل واچ تا فیت بیت

به گزارش تهران بهشت، در روزهای اول فراگیر شدن گجت‌های پوشیدنی، ساعت های هوشمند عموما به عنوان دستگاه‌هایی صرفا با هدف سرگرمی شناخته می‌شدند تا گجت‌هایی کاربردی. این دستگاه‌ها البته قابلیت‌های متعددی اعم از امکان جواب دادن به پیام‌ها یا پخش موزیک را ارائه می‌کردند. با این وجود، اکثر قابلیت‌های آن‌ها توسط گوشی‌های هوشمند نیز ارائه می‌شدند و به همین جهت، کسی به ساعت های هوشمند به عنوان دستگاه‌هایی ضروری نگاه نمی‌کرد.

البته اسمارت واچ های امروزی به هیچ عنوان قابل مقایسه با نمونه‌های قدیمی‌تر نبوده و قادرند ضمن ارائه قابلیت‌هایی تکمیلی برای گوشی‌های هوشمند، کاربردهای خلاقانه و منحصربفردی هم داشته باشند.

ویژگی‌های جذاب ساعت‌های هوشمند از پایش دائم سلامتی تا استفاده به عنوان یک دستگاه مکان‌یاب سیار را شامل می‌شود. به این ترتیب، علیرغم تفاوت‌هایی که ساعت‌های هوشمند با یکدیگر دارند، این گجت‌ها دستگاه‌هایی فوق‌العاده کاربردی به شمار می‌روند.

در میان محصولات متعددی که در حال حاضر در بازار ساعت‌های هوشمند حضور دارند، تعدادی موفق‌تر از بقیه عمل کرده‌اند و با کیفیت، قابلیت و ویژگی‌های منحصربفرد خود حتی بدبین‌ترین افراد در خصوص ساعت‌های هوشمند را نیز به خرید آن‌ها ترغیب کرده‌اند.

امروز قصد داریم در گجت نیوز به معرفی تعدادی از بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۲ بازار بپردازیم و قابلیت‌های آن‌ها را به طور مختصر با هم مقایسه کنیم.

بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۲

گوگل پیکسل واچ

گوگل Pixel Watch

 

در ماه اکتبر سال 2022 گوگل پس از چندین سال همکاری با سایر برندها و توسعه سیستم عامل Wear OS سرانجام ساعت هوشمند خود را رونمایی کرد.

 

بر خلاف بسیاری محصولات دیگر بازار، ساعت هوشمند گوگل طراحی بسیار شیک و جذابی داشته و ضمن کاربردی بودن، به عنوان یک گجت پوشیدنی باکلاس هم قابل استفاده است.

 

این ساعت هوشمند برای راه‌اندازی نیاز به یک گوشی اندرویدی دارد. با این وجود پس از راه‌اندازی کامل، از طریق سیم کارت مجازی قابلیت اتصال به شبکه‌های مخابراتی را دارد و بنابراین قادر است به طور مستقل کار کند.

 

پیکسل واچ همچنین برخی قابلیت‌های ورزشی برگزیده را نیز از ساعت‌های هوشمند فیت بیت، که زیرمجموعه گوگل به شمار می‌رود، به عاریت گرفته است. با این حال اگر به دنبال ساعتی هوشمند برای پایش سلامتی و ارائه برنامه‌های پیشرفته ورزشی هستید، یک ساعت هوشمند فیت بیت همچنان گزینه بهتری به شمار می‌رود.

 

به عنوان مثال، فیت بیت سنس ۲ از آمازون الکسا پشتیبانی کرده و از قابلیت ردگیری انواع مختلف شنا و پایشگر ریتم ضربان قلب بهره می‌برد که همگی در پیکسل واچ غایب هستند. با این حال ساعت هوشمند گوگل همچنان قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد تا در کنار طراحی کم‌نظیرش کاربران مختلف را راضی نگه دارد.

 

به طور کلی طراحی فوق‌العاده و قابلیت‌های فراوان Pixel Watch آن را به یکی از معدود ساعت‌های هوشمند اندرویدی تبدیل می‌کنند که قادر به رقابت با اپل واچ هستند. البته هنوز تفاوت‌های فراوانی میان ساعت‌های هوشمند گوگل و اپل وجود دارد که هنگام انتخاب هریک، باید به آن‌ها توجه کرد.

اپل واچ اس ای ۲

اپل واچ اس ای 2

Apple Watch SE 2 نخستین محصول اپل است که در لیست بهترین ساعت های هوشمند سال 2022 حاضر می‌شود. این گجت ارزان‌قیمت‌ترین مدل از نسل جدید ساعت‌های هوشمند کوپرتینویی‌هاست که با قیمت 250 دلاری خود محصولی رویایی برای بسیاری افراد به شمار می‌رود.

 

تفاوت‌های مهمی میان مدل SE 2 و مدل‌های پریمیوم سری 8 از ساعت‌های اپل وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها نبود صفحه نمایش همیشه روشن در مدل اس ای 2 است. این مدل همچنین از برخی قابلیت‌های سلامتی حرفه‌ای‌تر مانند پایشگر اکسیژن خون، حسگر ECG و سنسور جدید دمای بدن هم بی‌بهره است.

 

بعلاوه، ابعاد این ساعت هوشمند هم در مقایسه با سری ۸ فشرده‌تر بوده و در مدل‌های ۴۰ و ۴۴ میلیمتری قابل خرید خواهد بود. این در حالی‌ست که ساعت‌های هوشمند سری ۸ اپل در مدل‌های ۴۱ و ۴۵ میلیمتری به بازار عرضه شده‌اند.

 

در صورتی که هریک از قابلیت‌های یاد شده برایتان اهمیت زیادی دارند، احتمالا باید به سراغ خرید دستگاه‌های پریمیوم‌تر سری ۸ بروید. در غیر این صورت اپل واچ اس ای ۲ گزینه‌ای بسیار ایده‌آل برای‌تان خواهد بود. این ساعت هوشمند همان طراحی خاص نسخه‌های گران‌قیمت‌تر را ارائه داده و از همان رابط کاربری استفاده می‌کند.

 

به طور کلی Apple Watch SE 2 گزینه‌ای بسیار مناسب برای افرادی است که برای نخستین بار قصد استفاده از گجت‌های پوشیدنی را دارند. با این حال تحقیقات انجام شده گویای این امر است که اکثر صاحبان کنونی ساعت‌های هوشمند اپل تمایلی به آپگرید دستگاه خود ندارند.

سامسونگ گلکسی واچ ۵ پرو

سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو

 

Galaxy Watch 5 Pro یکی از نخستین پوشیدنی‌هایی بود که مجهز به سیستم عامل Wear OS 3 به بازار عرضه شد. این محصول طراحی متفاوتی با نسخه‌های پیشین خود داشته و در آن خبری از حاشیه‌های چرخان صفحه نمایش نیست. در عوض، کاربران برای تعامل با آن می‌توانند از یک حاشیه چرخان و البته لمسی استفاده کنند.

 

این ساعت همچنین با اندازه ۴۵ میلیمتری خود یکی از گزینه‌های نسبتا بزرگ بازار به شمار رفته و ممکن است برای همه مناسب نباشد. با این وجود، با در نظر گرفتن اندازه و طراحی و البته بدنه تیتانیومی می‌توان نتیجه گرفت که سامسونگ یکی از زیباترین، مقاوم‌ترین و جذاب‌ترین ساعت‌های هوشمند خود را روانه بازار کرده است.

 

یکی از معایب طراحی این نسل از ساعت‌های هوشمند سامسونگ بالاتر بودن بند آن نسبت به همیشه است که مانع استفاده از قابلیت بی سیم PowerShare در این دستگاه می‌شود.

 

دستگاه‌های جدیدتر سامسونگ قادرند به سادگی شارژ خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. با این وجود، به دلیل طراحی بند گلکسی واچ 5 پرو، این ساعت هوشمند قادر به استفاده از این قابلیت نیست! این ایراد البته تنها مختص مدل پرو از Galaxy Watch 5 است و مدل استاندارد در این زمینه مشکلی ندارد.

 

البته تعداد افرادی که از قابلیت PowerShare در ساعت هوشمند سامسونگ استفاده می‌کنند واقعا انگشت‌شمار است. به همین جهت اگر این ایراد را در نظر نگیریم، به سختی می‌توان مشکل دیگری در طراحی و قابلیت‌های این گجت پوشیدنی پیدا کرد. به همین جهت این دستگاه به سادگی قادر است در میان بهترین ساعت های هوشمند سال 2022 قرار گیرد.

فسیل نسل ۶

بهترین ساعت های هوشمند سال 2022

 

جدیدترین نسل از ساعت‌های هوشمند معروف کمپانی Fossil سال 2021 روانه بازار شد؛ اما آپگرید Wear OS 3 را در سال جاری دریافت نمود. این سیستم عامل جدید قابلیت‌هایی جذاب را در اختیار کاربران این اسمارت واچ قرار می‌داد؛ اما حتی بدون آن‌ها هم این ساعت هوشمند ترکیبی ایده‌آل از قابلیت‌های مختلف را با قیمتی پایین‌تر از رقبای مستقیم به علاقمندان ارائه می‌کند. 

صفحه نمایش ۱.۲۸ اینچی و امولد فسیل نسل ۶ با رزولوشن 416 در 416 پیکسلی خود، چگالی پیکسل 328 ppi را ارائه داده و یکی از بهترین‌های بازار به شمار می‌رود. همچنین طراحی آن نیز در مقایسه با نسل قبل تغییر چندانی نکرده است که این امر اتفاقا ویژگی مثبتی به شمار می‌رود!

در دو طرف تاج این ساعت دو زائده برآمده تعبیه شده‌اند تا آن را از برخورد تصادفی با جیب یا آستین لباس محافظت کنند. همچنین در اطراف صفحه نمایش آن نیز از طراحی هاشور مانندی استفاده شده و ظاهر منحصربفردی به این دستگاه بخشیده است.

البته باتری Fossil Gen. 6 را نمی‌توان به عنوان نقطه قوت آن تلقی کرد؛ اما تعبیه قابلیت شارژ سریع داخلی باعث شده که شارژ باتری از صفر تا صد درصد ظرف تنها یک ساعت امکان‌پذیر باشد. این ساعت هوشمند همچنین هم با دستگاه‌های اندرویدی و هم با دستگاه‌های iOS سازگار است و به این ترتیب می‌تواند دامنه گسترده‌ای از کاربران را پشتیبانی کند.

اپل واچ سری ۸

اپل واچ سری 8

 

نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل در ماه سپتامبر سال 2022 با قابلیت‌های جدید و پیشرفت در برخی جنبه‌ها در مقایسه با نسل قبل رونمایی شد. عمر باتری این نسل از Apple Watch اکنون در استفاده معمولی به 18 ساعت ارتقا یافته است. البته این عمر باتری می‌تواند از طریق مد جدید Low Power به دو برابر ارتقا پیدا کند.

علاوه بر این، قابلیت جدید تشخیص تصادف نیز در این ساعت هوشمند تعبیه شده که در صورت بروز حوادثی نظیر تصادف به طور خودکار با مخاطبین نزدیک تماس حاصل می‌کند.

نسل ۲۰۲۲ از ساعت‌های هوشمند اپل همچنین به برخی قابلیت‌های ویژه هم برای سلامت بانوان مجهز شده و اکنون قادر است با اندازه‌گیری دمای بدن و پایش چرخه قاعدگی آن‌ها، زمان تخمک‌گذاری را پیش‌بینی کند. علاوه بر این، Apple Watch Series 8 هرگونه تغییر در روند عادی چرخه را از طریق اعلان‌هایی به اطلاع کاربر می‌رساند.

قیمت نسخه جی پی اس این ساعت‌های هوشمند برابر با 400 دلار است؛ در حالی که نسخه جی پی اس و سلولار حدود 500 دلار خواهد بود.‌ با عرضه مدل اولترا از اپل واچ، Apple Watch Series 8 اکنون محصولی متوسط در بین پوشیدنی‌های اپل به شمار می‌رود. البته این ساعت همچنان محصولی طلایه‌دار در میان هم‌رده‌های خود است.

همچنین با توجه به این که این ساعت هوشمند توسط اپل تولید شده است، تنها کاربران آیفون می‌توانند از آن بهره ببرند. بنابراین کسانی که گوشی اندرویدی دارند، قادر به استفاده از این ساعت هوشمند نبوده و باید در میان محصولات سایر کمپانی‌ها به دنبال گزینه مد نظرشان بگردند. ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل شبیه‌ترین محصول به اپل واچ به شمار می‌رود. با این وجود تفاوت‌های مهم میان این دو محصول وجود دارد که هریک را به گزینه‌ای مناسب برای دسته‌ای از کاربران تبدیل می‌کند.

گارمین فوررانر ۲۵۵

بهترین ساعت های هوشمند سال 2022

بر خلاف بسیاری محصولات حاضر در این لیست، ساعت هوشمند Garmin Forerunner 255 یک گجت همه‌کاره نیست و تنها برای دوندگان و علاقمندان به پایش سلامتی مناسب است.

 البته مدل ۲۰۲۲ از این ساعت در این زمینه پیشرفت‌های چشمگیری داشته؛ به طوری که قادر به ردیابی ۳۰ فعالیت ورزشی مجزاست و می‌تواند اطلاعات دریافت شده از همه آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کند.

 عمر باتری این ساعت هوشمند گارمین فوق‌العاده است؛ به طوری که مدل ۴۶ میلیمتری آن قادر است با یک بار شارژ حدود دو هفته دوام بیاورد. برای مقایسه بد نیست بدانید که باتری اپل واچ سری ۸ در شرایط مشابه تنها قادر به تامین شارژ برای یک روز فعالیت مداوم است.

 ساعت گارمین فوررانر قادر است بدون نیاز به گوشی هوشمند هم فعالیت ایده‌آلی ارائه دهد. با این وجود عملکرد آن در صورتی که به اپلیکیشن Garmin Connect متصل باشد ارتقای چشمگیری خواهد یافت. این ساعت همچنین به طور کامل با گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها سازگار است و بر خلاف بسیاری محصولات دیگر در این لیست، عملکرد یکسانی را در هر دو پلتفرم ارائه می‌دهد.

 

از جمله قابلیت‌های جذاب ساعت هوشمند جدید گارمین می‌توان به حسگر ضربان قلب، قطب‌نما و جی پی اس چند بانده اشاره کرد که امکان موقعیت‌یابی دقیق‌تر کاربر در مناطق شلوغ نظیر ساختمان‌ها یا جنگل‌های پر از درخت را با استفاده از فرکانس‌های جدید GPS فراهم می‌کند.

 

همچنین در صورتی که در حال انجام فعالیت‌های ورزشی نباشید هم ساعت هوشمند گارمین با ارائه قابلیت‌هایی نظیر پایش سطح اکسیژن خون، ضربان قلب و البته مسافت یا ارتفاع پیموده شده می‌تواند سلامت شما را تحت نظر داشته باشد.

 این ساعت هوشمند گارمین با قیمت ۳۵۰ دلاری خود به هیچ وجه محصول ارزانی نیست؛ اما باید به این نکته توجه داشت که محصولات کمی در بازار هستند که بتوانند از حیث قابلیت‌ها با این ساعت هوشمند رقابت کنند. قیمت این گجت پوشیدنی به همراه حافظه ذخیره‌سازی آفلاین موزیک برابر با ۴۰۰ دلار است.

 Mobvoi TicWatch Pro 3 Ultra GPS

تیک واچ 3 پرو

 ساعت تیک واچ پرو ۳ اولترا جی پی اس موبووی یکی از ناشناخته‌ترین محصولات حاضر در لیست بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۲ است. این گجت پوشیدنی در ماه اکتبر سال ۲۰۲۱ روانه بازار شد؛ با این حال حتی در سال ۲۰۲۲ هم به عنوان یکی از رقبای جدی محصولات پریمیوم و جدیدتر به شمار می‌رود.

 همانند ساعت گارمین که در مورد پیش بررسی کردیم، تیک واچ نیز برای همه کاربران نیست و بیشتر برای افرادی مناسب است که عاشق کوهنوردی، کمپینگ و تفریحات خارج از شهر هستند.

 TicWatch Pro 3 Ultra از جنس فولاد ضدخش و نایلون با استحکام بسیار بالا ساخته شده و استاندارد نظامی MIL-STD-810G را هم کسب کرده است. بنابراین این گجت هوشمند می‌تواند دماهای بسیار بالا و بسیار پایین، رطوبت بیش از حد، ضربه و فشار پایین را تحمل کرده و عملکرد ایده‌آلی را در این شرایط ارائه دهد.

 البته بسیاری از خریداران این ساعت هوشمند هرگز این شرایط سخت آب و هوایی را تجربه نخواهند کرد. با این وجود حس در اختیار داشتن ساعتی مقاوم که قادر به تاب آوردن در اکثر شرایط سخت آب و هوایی باشد، حس بسیار خوبی است که نصیب خریداران این ساعت می‌شود.

 صفحه نمایش امولد این ساعت هوشمند رزولوشن 454 در 454 پیکسل داشته و از لایه محافظ گوریلا گلس استفاده می‌کند. این لایه محافظ هم در برابر خط و خش و هم اثر انگشت مقاوم است. علاوه بر این، سیستم عامل Wear OS بر روی این ساعت هوشمند نصب است؛ بنابراین کاربران کنونی ساعت‌های هوشمند اندروید احتمالا با تجربه‌ای مشابه روبرو خواهند شد.

 در کنار قابلیت‌های اختصاصی تیک واچ پرو 3 برای استفاده‌های ورزشی و کوهنوردی، مجموعه‌ای از قابلیت‌های عمومی مانند پایشگر ضربان قلب، ردیاب GPS و حتی پایشگر خستگی ذهنی در این ساعت تعبیه شده و آن را به محصولی ارزشمند تبدیل کرده‌اند.

 البته باید دقت کنید که این ساعت، به طور خاص برای ورزشکاران طراحی و ساخته نشده است. بنابراین کسانی که به دنبال یک ساعت هوشمند با استفاده ورزشی هستند، باید در میان محصولات گارمین به دنبال گزینه ایده‌آل خود بگردند. با این وجود اگر به دنبال یک پایشگر سلامت مطمئن با استحکام بالا هستید، بعید است گزینه‌ای بهتر از ساعت هوشمند موبووی پیدا کنید.

گارمین ونیو ۲ پلاس

بهترین ساعت های هوشمند سال 2022

 Venu 2 Plus نزدیک‌ترین محصول گارمین به یک گجت پوشیدنی همه‌کاره به شمار می‌رود. با این حال این محصول تقریبا تمامی قابلیت‌های استثنایی پایش سلامت که باعث محبوبیت ساعت‌های برند Garmin در میان ورزشکاران و دوندگان شده بود را در خود دارد.

ونیو ۲ پلاس نسل جدید ساعت هوشمند ونیو ۲ به شمار می‌رود که در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شد. با این وجود، حضور میکروفون در نسخه پلاس را باید مهم‌ترین تفاوت این دو مدل دانست. به کمک این میکروفون کاربران می‌توانند از طریق خود ساعت هوشمند به برقراری تماس پرداخته یا به دستیار صوتی گوشی دسترسی پیدا کنند.

البته افزوده شدن یک میکروفون تغییر چندان شگفت‌انگیزی به شمار نمی‌رود؛ اما باعث شده که عملکرد این ساعت گارمین از یک دستگاه مخصوص ورزشکاران به یک ساعت هوشمند برای استفاده روزانه تبدیل شود.

مانند دیگر محصول گارمین در این لیست، ونیو ۲ پلاس هم عمر باتری بسیار خوبی داشته و می‌تواند با هر بار شارژ ده ساعت کاربر را همراهی کند. همچنین صفحه نمایش امولد این دستگاه نیز از ویژگی‌های درخور توجه آن به شمار می‌رود؛ چرا که تصاویر شفاف و با روشنایی بسیار مناسبی را ارائه می‌دهد و کاملا قابل رقابت با ساعت‌های فسیل و موبووی است. 

این محصول همچنین تقریبا از تمامی قابلیت‌های ورزشی و پایش سلامتی گارمین بهره می‌برد. البته قابلیت‌های پریمیومی نظیر برنامه‌ریزی تمرین ورزشی و جهت‌یابی زنده از این ساعت هوشمند حذف شده‌اند. بنابراین در صورتی که به این قابلیت‌ها نیاز دارید لازم است با صرف هزینه بیشتر مدل‌های گرانقیمت‌تر و باامکانات‌تر از ساعت‌های گارمین را خریداری کنید.

اما اگر این قابلیت‌های پریمیوم برای شما اهمیت ندارند، Venu 2 Plus مناسب‌ترین گزینه‌ای‌ست که می‌توانید پیدا کرده و در همه اتفاقات روزمره در کنارتان داشته باشید.

اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا

 

در کنار مدل‌های SE 2 و سری 8 اپل واچ، مدل اولترا نیز یکی دیگر از بهترین ساعت های هوشمند سال 2022 به شمار می‌رود. این ساعت علیرغم قیمت بالای 800 دلاری خود، بدون شک بهترین ساعت هوشمندی است که اپل تا کنون ساخته است.‌ برای رساندن مدل Ultra به این مهم، اپل انرژی خود را بر روی ارتقای استحکام آن متمرکز کرد.

 

به این ترتیب، این گجت پوشیدنی قادر است در عمق صد متری زیر آب هم بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه دهد. همچنین کسب استاندارد نظامی MIL-STD-810H هم به معنای استحکام فوق‌العاده آن در برابر خطرهای محیطی است.

استفاده از تیتانیوم پیش از این به عنوان گزینه‌ای انتخابی در اختیار کاربران اپل واچ سری ۷ قرار داشت. با این وجود کوپرتینویی‌ها در نسل جدید بدنه تیتانیومی را تنها در مدل اولترا مورد استفاده قرار دادند.

همچنین روشنایی صفحه نمایش هم از ۱۰۰۰ نیت در مدل استاندارد اپل واچ سری ۸ به ۲۰۰۰ نیت در مدل اولترا افزایش یافت. بعلاوه، ظاهر این ساعت‌های هوشمند که از زمان معرفی آن‌ها در سال ۲۰۱۵ تا به امروز تقریبا ثابت مانده بود، با تغییراتی جزیی در مدل اولترا روبرو شد تا بدنه آن کمتر مستعد برخورد با لباس و زخم کردن آن باشد!

در کنار همه این ویژگی‌ها، مهم‌ترین قابلیت Apple Watch Ultra را باید عمر باتری بیشتر آن دانست که نسبت به سری 8 دو برابر شده؛ به طوری که این ساعت قادر است با هر بار شارژ به مدت 36 ساعت مداوم کاربران را همراهی کند. همچنین در صورت استفاده از مد جدید Low Power، می‌توان عمر باتری را تا شصت ساعت هم ارتقا داد.

 

طبیعتا این ساعت با قیمت ۸۰۰ دلاری محصولی بسیار گران‌قیمت تلقی می‌شود. با این وجود اگر با پرداخت این هزینه مشکلی نداشته باشید، یکی از برترین ساعت‌های هوشمند اپل در انتظارتان خواهد بود.

فیت بیت ورسا ۴

فیت بیت ورسا 4

 

اگر پرداخت هزینه‌ای چهار صد دلاری برای یک گجت پوشیدنی به نظرتان غیرمنطقی است، فیت بیت برای شما محصولی فوق‌العاده عرضه کرده که اکثر قابلیت‌های پایش سلامت ساعت‌های گرانقیمت‌تر را با قیمتی مناسب‌تر در اختیارتان قرار خواهد داد.

این محصول، Fitbit Versa 4 نام دارد که 230 دلار قیمت داشته و علیرغم این که برند فیت بیت زیرمجموعه گوگل به شمار می‌رود، به جای مجهز بودن به سیستم عامل Wear OS از سیستم عامل خود فیت بیت استفاده می‌کند. این امر باعث تفاوت فاحش رابط کاربری این ساعت هوشمند با دیگر محصولات حاضر در لیست شده است. با این حال تمرکز بیشتر Fitbit بر روی قابلیت‌های سلامتی و تمرین باعث منحصربفرد به نظر رسیدن آن در مقایسه با دیگر ساعت‌هایی‌ست که در صدد ارائه تجربه‌ای مانند گوشی‌های هوشمند هستند!

این تفاوت مهم از بسیاری جهات کلیدی و مهم است؛ چرا که بسیاری افراد تمایل دارند ساعت هوشمندشان واقعا برای استفاده‌های خاصی نظیر پایش سلامتی یا اندازه‌گیری سنجه‌های ورزشی به کار رود تا چک کردن دائم ایمیل و پیام‌ها!

فیت بیت ورسا ۴ این کار را به بهترین شکل انجام می‌دهد و بدون هیچ گونه آلایشی به پایش دائمی سلامتی فیزیکی و حتی روحی کاربر می‌پردازد. این کار هم باعث عملکرد بهتر این ساعت در این امور شده و هم قیمت آن را به طور چشمگیری کاهش داده است.

به نظر شما بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۲ کدام یک از محصولات معرفی شده است؟ آیا جای محصول دیگری را در این لیست خالی می‌بینید؟

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار