تماس با ما درباره ما

خودرو غول پیکر بهمن موتور رونمایی شد + عکس و مشخصات

گروه بهمن برای نخستین بار پیکاپ جدید و دوکابین G9 را در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان به نمایش گذاشت.
خودرو غول پیکر بهمن موتور رونمایی شد + عکس و مشخصات

گروه بهمن که با مجموعه امل محصولات در حوزه خودروهای سواری، تجاری و موتورسیکلت های ایران دوچرخ در نمایشگاه خودرو اصفهان حاضر شده بود، برای نخستین بار از پیکاپ جدید ZX Auto G9 در این نمایشاه رونمایی کرد.

G9 یک سر و گردن از دیگر پیکاپ های همرده در بازار ابعاد بزرگتری دارد و شباهت بی اندازه آن به پیکاپ های آمریکایی بخصوص پیکاپ معروف فورد غیرقابل انکار است. این خودرو شباهت ظاهری به غول های آمریکایی را در طراحی کابین نیز ادامه داده و در بخش جلو خودرو و در بین صندلی ها کنسولی عریض در برگیرنده اهرم الکتریکی تعویض دنده برای گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ZF این خودرو است.

دوکابین G9

در قلب G9 پیشرانه 2 لیتری توربو با حداکثر توان 195 اسب بخار(مشترک با هاوال H9) قرار دارد که حداکثر گشتاور آن به حدود 360 نیوتون متر می رسد و انتقال قدرت به هر 4 چرخ از طریق سیستم توزیع گشتاور الکتریکی و قفل دیفرانسیل الکتریکی صورت می گیرد. این پیکاپ تنومند در بخش ایمنی قرار است با تکنولوژی هایی نظیر سیتم کنترل الکترونیکی پایداری، کترل کشش، کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی به همراه سیستم هشدار تصادف از جلو، سیستم حرکت بین خطوط ، 6 کیسه هوا و ... با قیمتی حدود 2 میلیارد تومان طی نیمه نخست سال آینده به بازار عرضه شود. همچنین از دیگر امکانات این پیکاپ پریمیوم تازه گروه بهمن می توان به مولتی مدیا با نمایشگر 10 اینچی، شارژر وایرلس، دوربین 360 درجه، سنسور باران، کروز کنترل، گرم کن صندلی های جلو و ... اشاره کرد.

ظرفیت بار این پیکاپ حدود 500 کیلوگرم اعلام شده است.

دوکابین G9

 

ارسال نظر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مردم
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۶۰
اینها را هر کس میتونه بره خارج بیاره ...از قیمت حرف بزن و خدمات فروش ...هر وقت ماشین آوردید زیر 400میلیون آنوقت تیتر بزنید اینها هدر سرمایه هست ..یا علی مدد