تماس با ما درباره ما

زمان واریز سود «سهام عدالت» تغییر کرد

بر اساس اعلام رئیس سازمان خصوصی‌سازی قرار بود سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه پرداخت شود؛ اما پرداخت این سود به میانه دی ماه موکول شد.
زمان واریز سود «سهام عدالت» تغییر کرد

به گزارش تهران بهشت، قرار بود تا پایان آذر ماه سود سهام عدالت پرداخت شود، اما رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که این سود تا اواسط دی ماه پرداخت می‌شود.

در یک ماه اخیر وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی چندین بار زمان پرداخت سود سهام عدالت را اعلام کردند و قرار بود که شب یلدا سود سهام عدالت به حساب مشمولان واریز شود. اما روز گذشته رئیس سازمان خصوصی خبر از تاخیر پرداخت سود سهام عدالت خبر داد.

حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی روز گذشته گفت که مرحله نخست سود سهام عدالت تا اواسط دی ماه و نوبت دیگر تا پایان سال به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

قربان‌زاده به جزئیات پرداخت سود سهام عدالت اشاره کرد و ادامه داد: امسال مجموع سود سهام عدالت به بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده است؛ در حالی که این رقم سال گذشته حدود ۲۹ هزار میلیارد تومان بود. این ارقام نشان دهنده افزایش ۲ برابری سود سهام عدالت نسبت به سال گذشته است.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی اظهار کرد: با مطرح شدن این موضوع در شورای‌عالی بورس و تاکید وزیر اقتصاد، قرار بر این است تا سود سهام عدالت در ۲ نوبت واریز شود که امیدواریم نوبت نخست آن تا اواسط دی ماه و نوبت دیگر تا پایان سال انجام شود.

قربان زاده با تاکید بر اینکه میزان پرداختی سود سهام عدالت به نسبت سهمی که هر فرد دارد متفاوت است، گفت: عملاً مشمولان سهام عدالت با دریافت ۲ برابری سود سهام عدالت نسبت به سال گذشته مواجه خواهند بود.

بالاخره سود سهام عدالت پرداخت می‌شود؟

بر اساس تاکید‌ها و اعلام مسئولان قرار بود سود سهام عدالت تا شب یلدا پرداخت شود. اما روز گذشته رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که این سود اواسط دی ماه پرداخت خواهد شد.

این عدم تحقق وعده باعث می‌شود که اعتماد سهامداران عدالت، نسبت به بدنه اقتصاد و حتی بازار سرمایه کمتر شود. برخی از فعالان اقتصادی می‌گویند که سود سهام عدالت تا دی ماه پرداخت نمی‌شود و احتمالا تا پایان سال بخشی از سهام عدالت پرداخت شود.

ارسال نظر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
..........با اون قول داد نتون