تماس با ما درباره ما

اجرای آزمایشی کالابرگ الکترونیک در ۳ استان برای خرید ۱۱ کالای اساسی

وزیرتعاون,کار و رفاه اجتماعی از ایجاد سامانه‌ای تحت عنوان "شبکه ملی اعتبار" خبر داد و گفت:بنا بر این شده به صورت نمونه در برخی استان‌ها یارانه مردم را زودتر از موعد به حساب آنها یا حساب پشتیبان واریز کنیم.
اجرای آزمایشی کالابرگ الکترونیک در ۳ استان برای خرید ۱۱ کالای اساسی

به گزارش تهران بهشت، سید صولت مرتضوی, وزیر کار در جمع خبرنگاران در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به قول دولت برای اختصاص سهام عدالت به جاماندگان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی اظهار داشت:همه کسانی که احساس می‌کنند حقوقی از آنها جا مانده است، می‌توانند به دستگاه‌های اجرایی مرتبط مراجعه و حقوق جامانده خود را پیگیری کنند.

وی در ادامه به  ایجاد «شبکه ملی اعتبار» به منظور واریز یارانه در قالب کالابرگ الکترونیک، زودتر از موعد به حساب افراد یا به حساب پشتیبان آنها گفت: آنهایی که احساس می‌کنند نیاز به یک پشتیبان برای خرید 11 قلم از کالاهای اساسی دارند، قبل از موعد مقرر واریزی یارانه‌ نقدی می‌توانند از این شبکه اعتباری پشتیبان استفاده کنند.

 مرتضوی در توضیح کالا برگ الکترونیکی گفت: یک شبکه ملی اطلاعات ایجاد و طرح کالابرگ الکترونیکی به صورت نمونه و آزمایشی در برخی استان‌ها اجرا شده است که قبل از پرداخت یارانه به مردم، یارانه آنها به یک حساب پشتیبان واریز می‌شود.

 وی در توضیح اختیاری بودن کالا برگ گفت: اگر افراد تحت هر شرایطی تشخیص دادند نیاز به پولشان دارند، نیاز نیست از این طریق خرید کنند و پول را برای کار دیگر می‌خواهند، در زمان مقرر که یارانه‌ها به حساب همه مردم واریز می‌شود، می‌توانند یارانه نقدی خود را بردارند.

وزیرکار با بیان اینکه فعلاً مرحله آزمایشی کالا برگ الکترونیک در سه استان اجرا می‌شود گفت: اینکه درکدام استان ها این طرح اجرایی می شود را  بعداً نتایج آن اعلام می‌شود. چند شهرستان را نمونه انجام داده‌ایم که موفقیت آمیز بوده است. مرحله استانی را انجام می‌دهیم و بعد از مرحله استانی، ارزیابی و تصمیم گیری خواهیم کرد. همکاران در حال آماده کردن زیر ساخت‌ها هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار