تماس با ما درباره ما

خودرو عجیب آفرودی مک لارن + عکس

مک لارن برای جبران عقب ماندگی و بهبود شرایط مالی خود به دنبال تولید یک شاسی بلند بوده و بزودی مراحل اولیه توسعه آن را آغاز می‌کند.
خودرو عجیب آفرودی مک لارن + عکس

به گزارش تهران بهشت، حرکت روی سطوح ناهموار با پورشه کاین و ماکان آسان بوده و باید دید که خودروساز زوفنهاوزن اکنون در کجا ایستاده است؟ پورشه مسیر پیشرفت را طی کرده و ابزار لازم برای تامین بودجه توسعه 911 و کار بر روی 718 جدید را دارد. لامبوریگینی هم به لطف مدل اوروس شرایط خود را از قبل بهتر کرده و فراری هم با مدل پروسانگ به موفقیتی بزرگ رسیده و آینده بسیار خوبی دارد. علاقه‌مندان به برندهای برتر به هیچ وجه خودروهای SUV را دوست ندارند؛ اما آینده اکثر برندهای سطح یک بازار جهانی بدون خودروهای شاسی بلند کجا است؟

برای پاسخ به پرسش مزبور باید به مک لارن توجه کرد. این خودروساز هیچ شاسی بلندی تولید نکرده و همین موضوع به خوبی توضیح می‌دهد که چرا برند اسپرت ساز بریتانیایی در بهترین شرایط مالی قرار ندارد. مسائل کیفی هم روی عملکرد مک لارن تاثیرگذار بود؛ اما به جرات می‌توان گفت که سواری با هر کدام از مدل‌های این شرکت، بسیار خوشحال کننده است. حالا خبرهای خوبی به گوش رسیده و ظاهراً این کمپانی به دنبال ساخت یک وسیله نقلیه با کاربردهای بیشتر است. اما خبر بدی هم وجود دارد و آن اینکه فعلاً خبری از خودروی مزبور نیست و باید تا مدت‌ها صبر کرد.

مدیر استراتژی محصول مک لارن در مصاحبه‌ای به شکل خلاصه در مورد یک شاسی بلند صحبت کرد. او مهم‌ترین نکته را ساخت خودرویی دانست که فضا یا توانایی بیشتری برای مشتریان مک لارن به ارمغان آورده و موجب اشتراک تجربه سواری با افراد بیشتری شود. به گفته او هنوز درباره اینکه سطح سواری چه قدر بالا باشد و آیا ما کراس اوور و… می‌سازیم یا نه تصمی گیری نشده و واقعاً هنوز هیچ مرحله‌ای را طی نکرده‌ایم. او چالش اصلی مک لارن را این موضع می‌داند که آیا امکان انتقال DNA محصولات مک لارن با دقت بالا به خودروی جدید وجود دارد یا خیر؟

این سخنان یعنی مدت زیادی زمان می‌برد تا مک لارن رقیب جدید استون مارتین DBX و همکاران آن را معرفی کند. ساخت یک شاسی بلند نشان دهنده چرخش 180 درجه‌ای مواضع مک لارن نسبت به روزهایی است که مدیرعامل این شرکت Mike Flewitt بود؛ زیرا او ساخت چنین چیزی را غیرممکن می‌دانست اما جانشین او یعنی مایکل لیترز کاملاً متفاوت فکر می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خودروم

ارسال نظر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خودروم
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
یا از مطالب خودروم استفاده نکنید و یا در صورت استفاده لینک متن را قرار دهید. در صورت عدم رعایت مجدد مراتب پیگیری به هئیت نظارت بر مطبوعات اطلاع رسانی و از آن طریق پیگیری خواهد شد

پربازدیترین ها

آخرین اخبار