تماس با ما درباره ما

شاسی‌بلندهای کوچک تویوتا معرفی شد

تویوتا کانسپتی از نسل جدید شاسی‌بلند کوچک خود به نام C-HR نمایش داده که قرار است سال آینده به بازار عرضه شود. مدل جدید C-HR علاوه بر موتور بنزینی با قوای محرکه هیبرید-الکتریکی هم به بازار عرضه خواهد شد.
شاسی‌بلندهای کوچک تویوتا معرفی شد

به گزارش تهران بهشت، تویوتا نسل اول این شاسی‌بلند کوپه را در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه کرد. C-HR در استودیوی تویوتا در اروپا طراحی شد و ظاهر اسپرتش با تصوری که مردم از تویوتا داشتند بسیار متفاوت بود. فروش ماشین خوب بود اما امسال در اروپا پس از مدل‌هایی از هیوندای، کیا، پژو و فورد در رتبه پنجم قرار گرفت.

تویوتا در نسل جدید ماشین بر ظاهر اسپرت تاکید بیشتری کرده است. C-HR در استودیوی تویوتا در شهر نیس در فرانسه طراحی شده است و در کارخانه‌‌ای در ترکیه تولید خواهد شد. ماشین از نظر فنی با تویوتا پریوس مشترک است. بخش‌هایی از بدنه مانند چراغ‌های جلو هم به تویوتا پریوس شبیه است. 

تویوتا علاوه بر C-HR یک شاسی‌بلند کوچک الکتریکی هم به بازار عرضه خواهد کرد. این ماشین که نامش bZ3X است کمی از C-HR بزرگ‌تر است.

bZ3X یکی از پنج ماشین الکتریکی است که تویوتا گفته در سه سال آینده به بازار اروپا عرضه خواهد کرد. تویوتا علاوه بر bZ3X دو شاسی‌بلند دیگر، یک سدان، و یک وانت الکتریکی به محصولاتش اضافه خواهد کرد. این شرکت می‌گوید مدل‌های که موتور الکتریکی دارند تا سال ۲۰۳۰ نیمی از فروش کارخانه را شامل شود.

 

ارسال نظر