تماس با ما درباره ما

فروش فوق‌العاده صنوف ویژه شب یلدا

اتاق اصناف ایران از فروش فوق‌العاده صنوف ویژه شب یلدا از ۲۶ آذر تا ۵ دی خبر داد.
فروش فوق‌العاده صنوف ویژه شب یلدا

به گزارش اقتصاد100، اتاق اصناف ایران، فروش فوق‌العاده اصناف ویژه شب یلدا را با محوریت اتاق‌های اصناف سراسر کشور و اتحادیه‌های صنفی آجیل و خشکبار، قنادان، میوه و تره بار، گل و سایر اتحادیه‌های مرتبط در سراسر کشور برگزار می‌کند.

با توجه به به نزدیکی شب یلدا و به منظور تأمین آرامش و ثبات بازار و همچنین حمایت از اصناف منصف، فروش فوق‌العاده صنوف ویژه ایام شب یلدا برگزار می‌شود.

مردم می‌توانند برای خرید و استفاده از مزایای این فروش فوق‌العاده و تخفیف‌ها از آن دسته واحد‌های صنفی که پوستر «فروش فوق‌العاده صنوف ویژه شب یلدا» را نصب کرده‌اند، خرید کنند.

بر اساس این گزارش، از آنجایی که این جشنواره با محوریت اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی منتخب سراسر کشور برگزار می‌شود، اتاق اصناف ایران با انتشار شیوه‌نامه‌ای از تشکل‌های صنفی خواسته است نسبت به اجرای شیوه‌نامه مذکور اقدام کنند.

این طرح با واگذاری مسئولیت‌های اجرایی به صورت اتحادیه محور طراحی شده و از اتحادیه مرتبط انتظار می‌رود همراهی، هدایت و نظارت کافی را بر اجرای بهینه این طرح معمول دارند.

همچنین اضافه می‌شود: واحد‌های صنفی متقاضی مشارکت در این فروش فوق‌العاده برای اخذ مجوز مشارکت لازم است به اتحادیه صادرکننده پروانه کسب خود مراجعه کنند.

ارسال نظر