تماس با ما درباره ما

بنتلی جدید منصوری با طراحی جنجالی + عکس

منصوری، خودروساز آلمانی که مالک آن یک ایرانی‌تبار است از محصول تازه خود رونمایی کرد. این ماشین نمونه‌ای تقویت‌شده از یک بنتلی کنتینانتال روباز است و فقط یک دستگاه از آن ساخته شده است.
بنتلی جدید منصوری با طراحی جنجالی + عکس

به گزارش تهران بهشت، منصوری برای رنگ‌آمیزی ماشین از روشی نامتعارف استفاده کرده است. در ماشین‌های دو رنگ معمولا رنگ کاپوت و سقف متفاوت است، اما منصوری برای هر سمت بنتلی خود رنگی متفاوت انتخاب کرده، به طوری که ماشین از یک سمت سیاه و از سمت دیگر زرد دیده می‌شود.

به بدنه ماشین قطعاتی ساخت کارخانه منصوری اضافه شده تا ماشین‌ اسپرت‌تر شود. اتاق ماشین هم شبیه به بدنه است و تودوزی‌ هر سمت هم‌رنگ بدنه همان سمت است.

article_638068933887604831_thumb_960_542

منصوری موتور ماشین را هم تقویت کرده است. قدرت موتور به ۷۵۰ اسب بخار افزایش یافته و حداکثر سرعت ماشین ۳۳۲ کیلومتر در ساعت است. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت بنتلی منصوری ۳/۳ ثانیه است.

article_638068933937862137_thumb_960_542

شرکت منصوری را یک مهاجر ایرانی‌تبار به نام کوروش منصوری در سال ۱۹۸۹ میلادی تاسیس کرد. این شرکت محصولات خودروسازان لوکس را با تقویت موتور و تغییر در طراحی برای مشتریان ویژه سفارشی‌تر می‌کند.

منصوری قیمتی برای ماشین اعلام نکرده است. قیمت پایه گران‌ترین بنتلی کنتینانتال حدود ۲۸۰ هزار دلار است. پیش‌بینی می‌شود با تغییراتی که منصوری در ماشین داده و تک بودن ماشین قیمت این ماشین چند برابر بیشتر باشد.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار