تماس با ما درباره ما

لوکس‌ترین مدل شرکت هیوندای + عکس

هیوندای سال آینده نسل جدیدی از لوکس‌ترین مدل خود (Grandeur) را به بازار عرضه خواهد کرد. نسل هفتم این ماشین که در بازارهای خارج از کره جنوبی با نام آزرا فروخته می‌شود نسبت به قبل تغییرات زیادی کرده است.

به گزارش تهران بهشت، هیوندای در سال ۱۹۸۶ با هدف رقابت با ماشین لوکس پرطرفداری که رقیبش دوو می‌ساخت نسل اول گراندیور را تولید کرد. نسل اول ماشین با همکاری میتسوبیشی تولید شد و به سرعت در بین مدیران کره‌ای محبوب شد.

hyundai-2023-grandeur

هیوندای در سال‌های بعد گراندیور را به عنوان یک سدان لوکس به بازارهای جهانی صادر کرد. با تشکیل زیرمجموعه لوکس جنسیس در هیوندای، فروش گراندیور از سال ۲۰۱۷ در برخی بازارها از جمله آمریکای شمالی متوقف شد.

برخلاف نسل قبل که ظاهری اسپرت داشت، مدل جدید گراندیور بیشتر با نگاه به ماشین‌های لوکسی نظیر بنتلی و رولزرویس طراحی شده و به گفته هیوندای ظاهرش اقتباسی از نسل اول گراندیور است.

جلوپنجره تمام جلوی ماشین را گرفته و چراغ‌ها روی سپر است. چراغ راهنما هم لامپ باریکی است که بین جلوپنجره و کاپوت قرار دارد.

 

hyundai-2023-grandeur

ماشین جادارتر شده و با عایق‌بندی بهتر نسبت به گذشته کم‌صدا‌تر است. هیوندای همه امکانات یک ماشین لوکس را با گراندیور عرضه می‌کند. ماساژ برای صندلی‌ها، دوربین‌هایی که اطراف ماشین را به راننده نمایش می‌دهند و سیستم جلوگیری از تصادف از جمله امکانات گراندیور است.

گراندیور با دو موتور بنزینی ۲۰۰ و ۳۰۰ اسب بخار و یک قوای محرکه هیبرید ۱۸۰ اسب بخاری ساخته می‌شود. قیمت پایه ماشین در کره‌جنوبی ۳۷ میلیون وون معادل ۲۸ هزار دلار آمریکا است. هیوندای در سال ۲۰۲۳ قرار است ۱۱۹ هزار دستگاه گراندیور تولید کند و می‌گوید ۱۰۹ هزار سفارش خرید در کره‌جنوبی دریافت کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار