تماس با ما درباره ما

سود سهام عدالت واریز شد + مبلغ

پرداخت سود سهام عدالت از دیشب آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که تا دو روز آینده این پرداخت‌ها ادامه داشته باشد.
سود سهام عدالت واریز شد + مبلغ

به گزارش تهران بهشت، سهامدارانی که حساب سجام باز کرده‌اند با توجه به مبالغ سهام عدالت، سودهایی با مبلغ ۵۱۰ هزار تومان، ۵۵۵ هزار تومان، ۶۰۰ هزار تومان و یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان به عنوان سود علی‌الحساب دریافت کردند.

مدیرعامل سمات در خصوص مبالغ واریزی به حساب سهامداران سهام عدالت گفت: سهامدارانی که در پرتفوی خود سهام با مبلغ ۴۵۲ هزار تومانی، ۴۹۲ هزار تومانی و ۵۳۲ هزار تومانی دارند به‌ترتیب سودهای با مبلغ ۵۱۰ هزار تومان، ۵۵۵ هزار تومان و ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار دارند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی‌الحساب دریافت می‌کنند.

سود سهام عدالت برای چه کسانی واریز نمی‌شود؟

سود علی‌الحساب به حساب هر دو گروه مستقیم و غیرمستقیم مشمولان سهام عدالت واریز می‌شود، گفت: حدود یک میلیون و ۷۳۰ هزار نفر از سهامداران عدالت همچنان با مشکل شبای بانکی معتبر روبه‌رو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (sejam.ir) و یا درج شماره شبای معتبر خود در سایت sahamedalat.ir در فرآیند دریافت سود سهام در مراحل بعدی قرار بگیرند.

باغستانی در مورد پرداخت مابقی سود سهام عدالت گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی رایزنی‌های خود را برای دریافت تمام سود مشمولان سهام عدالت انجام خواهند داد و امیدواریم بتوانیم در اواخر اسفندماه امسال باقیمانده سود این گروه از سهامداران را از طریق این شرکت پرداخت کنیم.

ارسال نظر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۶۰
واقعامسخرشودراوردن۴سرعایله هستم ازهمون ابتدااموزشوپروش اسم ماروردنکردک خدالعنتشون کنه سامانه سجام ونوشتم ولی خبری ازسهام نیست
دیگه کی میخوایدب جامونده هارسیدگی کنیداخه این چ مملکت واوضاع واحوالی هست بی کی بگیم باباچندساله سهام عدالت نگرفتم کجادادبزنم مسول این کارکیه پس
حمیدرضا مظفری
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
نمی دانم سهام عدالت واریزشده یانه لطفا پیگیری شود اطلاع دادهشود

پربازدیترین ها

آخرین اخبار