تماس با ما درباره ما

دو خودرو وارداتی نیسان مشخص شد

شنیده ها حاکی از آن است که یک شرکت خصوصی برنامه واردات محصولات نیسان را دارد و یکی از خودروسازان بخش خصوصی هم در پشت پرده این ماجرا قرار دارد. با توجه به برخی بررسی ها، مذاکره با طرف خارجی که واسطه نیسان با ایران است در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس آغاز شده و دو محصول نیسان در آستانه حضور در فهرست واردات قرار گرفته اند.
دو خودرو وارداتی نیسان مشخص شد

به گزارش تهران بهشت، پیش از این احتمال داده می شد که شرکت جهان نوین آریا در دوره واردات جدید فعالیت خود را دوباره آغاز کند. اما حال می بینیم که یک شرکت دیگر برنامه واردات محصولات نیسان را دارد. البته که در میان مدیران این شرکت، نام های آشنا دیده می شود که پیش از این در جهان نوین آریا هم فعالیت می کردند.

با توجه به برخی شنیده ها، قرار است تا در صورت قطعی شدن برنامه واردات خودروهای نیسان دو مدل کیکس و سانی پا به بازار ایران بگذارند و یک شرکت خودروساز خصوصی هم به واسطه سرمایه و اعتبار خود، این اقدام حمایت کند و بستر فنی آن را فراهم سازد.

نیسان سانی ( Sunny )

نیسان سانی ۲۰۲۲ در بازار عمان با سه تیپ عرضه می شود که با توجه به قیمت جهانی این سدان اقتصادی، امکان واردات آن با فول ترین نسخه بازار حاشیه خلیج فارس فراهم است. مبنای ارزی محاسبات در واردات جدید، یورو است و واردکنندگان می توانند تا سقف ۲۰ هزار یورو نسبت به واردات خودروها اقدام کنند. نیسان سانی تیپ SL که فول ترین نسخه این سدان اقتصادی در منطقه ما است، حدود ۱۶ هزار و ۶۵۰ یورو به فروش می رسد.

این خودرو به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که ۱۱۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۹ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده سانی SL از نوع CVT ایکس ترونیک است و توان را به چرخ های جلوی این سدان ژاپنی منتقل می کند. ترمزهای نیسان سانی در بخش جلو از نوع دیسکی هستند و در بخش عقب از ترمز کاسه ای استفاده شده است. دو کیسه هوا، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، رادار نقطه کور، سنسور پارک و دوربین عقب، نمایشگر لمسی با قابلیت اندروید اتو و اپل کارپلی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، استارت دکمه ای، اخطار برخورد از جلو، تریم داخلی چرم مصنوعی و … از جمله امکانات نیسان سانی تیپ SL است.

نیسان کیکس ( Kicks )

نیسان کیکس که به عبارتی جایگزین نسخه اقتصادی جوک در برخی بازارها شده است، یک کراس اوور کوچک شهری به حساب می آید که در کشورهای حاشیه خلیج فارس به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه ۱۱۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۹ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده اتوماتیک CVT ایکس ترونیک هم توان را به چرخ های جلوی کیکس می رساند.

فول آپشن ترین نسخه نیسان کیکس در بازار عمان نزدیک به ۱۹ هزار یورو قیمت دارد. در این تیپ امکاناتی مانند شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، دوربین ۳۶۰ درجه، استارت دکمه ای، رادار نقطه کور، رادار خطی، ترمز اضطراری هوشمند، تریم داخلی چرم مصنوعی، تهویه اتوماتیک، سنسور نور، سنسور باران، فرمان کمکی برقی، فناوری LED چراغ ها، ترمز پارک برقی، سیستم صوتی حرفه ای BOSE و … از جمله امکانات این کراس اوور کوچک ژاپنی است.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار