تماس با ما درباره ما

رکورد قیمت پژو 207 در بورس کالا شکسته شد!

امروز 4 دی ماه بیش از 8 هزار و 700 نفر برای خرید تنها 2 هزار دستگاه پژو ۲۰۷ در بورس کالا به رقابت پرداختند که در نهایت این خودرو با میانگین قیمتی 410 میلیون تومان، حدود 121 درصد بالاتر از قیمت پایه و با رشد 67 میلیونی نسبت به عرضه 30 آبان ماه به فروش رسید.
رکورد قیمت پژو 207 در بورس کالا شکسته شد!

به گزارش تهران بهشت، در جریان معاملات امروز بورس کالای ایران، تعداد 2 هزار دستگاه پژو 207 مورد معامله قرار گرفت. این تعداد خودرو با میانگین قیمتی 410  میلیون و 523 هزار تومان به فروش رسید. این خودرو در تاریخ 20 اسفند 1401 به خریداران تحویل داده خواهند شد.

خریدان این خودرو علاوه بر قیمت مچ شده باید 13 درصد مالیات و عوارض قانونی  پرداخت کنند و همچنین مبلغ 4 میلیون و 371 هزار تومان نیز برای هزینه‌ها شامل بیمه و شماره گذاری خودرو بپردازند.

121 درصد بالاتر از قیمت پایه

 پس از معامله خودروهای هایما و شاهین که طی هفته های گذشته در بورس کالا عرضه شد و به گفته برخی از رسانه‌ها تعادل عرضه و تقاضا در بورس کالا برقرار شده بود، امروز در عرضه پژو 207 شاهد رشد تقاضای شدید برای خرید این خودرو بودیم به صورتی که برای تنها برای خرید 2 هزار خودرو بیش از 8 هزار و 700 نفر به رقابت پرداختند که در نهایت خودرو 207 با میانگین قیمتی 410 میلیون تومان، حدود 121 درصد بالاتر از قیمت پایه به فروش رسید.

این درحالی است که قیمت 207 در اولین عرضه خود در بورس کالا که در 30 آبان 1401 اجرا شد با میانگین قیمتی 342 میلیون و 842 هزار تومان و به عبارتی با 83 درصد رقابت مورد معامله قرار گرفت که با توجه به قیمت میانگین ثبت شده معاملات در امروز پژو 207 حدود 67 میلیون  و 600 هزار تومان رشد قیمت را نسبت به اولین عرضه خودرو در بورس کالا ثبت کرده است!

11

هدف اصلی عرضه خودرو در بورس کالا متعادل شدن عرضه و تقاضا و ثبات قیمت در بازار خودرو بود اما تا به امروز در بخش خودروهای پر تقاضا هیچ کدام از این اهداف محقق نشده است و قیمت خودرو در بورس رکورد‌های جدیدی را ثبت می کند.

ارسال نظر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۴۰
واقعا ملت را خوب خر کردین دو فرغون ساز لعنتی ببین چجوری خون ملت را شیشه کردن برای کسب سود
مجتبی
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۸۰
برید خجالت بکشید .اروپا وامریکا رو مسخره میکنید اما برید ببینید.چجوری ماشین به مردم میفروشن.ماشینو میزاری تو مناقصه که دوبله سوبله سود کنین.مگه عتیقست که میزاری تومناقصه.این گهی که میسازین هیچ جای دنیا قبولش ندارن
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۹۰
یعنی قشرپاین هیچوقت نمیتواندماشین بخردگندزدیدبه مملکت رفت آخه ازخدابیخبرهاشمافقط به فکرسرمایدارهستیدخدالعنت کنه
جمال
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۹۰
واقعا تقصیر خود ملته قیمتشو ۱۸۵ اعلام کرده همه ۱۸۵ بزنن خب
اییجوری دیگه ایرانخودرو به قلط کردن میفته که تو بورس ماشین بفروشه
دیگه کم مونده به قیمت بازار ماشین قالب مردم کنه
Saleh
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
فقط میتونم بگم هر چی سر این مردم میاد خودشون کردن همین اقا میگی گرونه خب نخر من مطمئنم خود خودرو ساز چند رو گذشته که قیمت رو بالا ببرن بعد مردم از هیچ جا بیخبر فکر میکنن خوبه میان میخرنن برادر خواهر من نخر یا میخری قیمت پایه بزن فکر سود این چیزها رو نکن چرا باید ما مردم با هم بجنگیم همبستگی رو یاد بگیرم تا کشور بهتر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار