تماس با ما درباره ما

تغییر شیوه قیمت‌ گذاری خودروسازان خصوصی چه شد / رشد قیمت نجومی فردا موتور چه توجیهی دارد

در حالی سخنگوی وزارت صمت از تغییر شیوه قیمت‌گذاری خودروهای چینی طی یک هقته گذشته سخن گفته بود اما همچنان خودروسازان خصوصی مانند فردا موتور با همان روش‌های گذشته خود اقدام به افزایش نجومی محصولات خود می کنند.
تغییر شیوه قیمت‌ گذاری خودروسازان خصوصی چه شد   رشد قیمت نجومی فردا موتور چه توجیهی دارد

به گزارش تهران بهشت، در حالی که سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت 14 دی ماه اعلام کرده بود سازوکار قیمت‌گذاری خودروهای چینی تولید داخل تغییر می‌کند و به زودی فرمول تعیین قیمت خودرو‌ها چینی طی یک هفته اعلام می‌شود اما پس از گذشت بیش از 10 روز از اعلام این موضوع هنوز هیچ دستورالعملی برای قیمت‌گذاری این مدل خودروها اجرایی نشده است.

در این شرایط همچنان خودروسازان خصوصی در نبود نظارت با همان روش‌های گذشته خود اقدام به افزایش نجومی محصولات خود می کنند. امروز نیز شرکت فردا موتور یکی از مونتاژکاران خصوصی که خودروهای فردا T5 و فردا SX5 را به بازار عرضه می کند قیمت این دو محصول را به شدت بالا برده است.

این در حالی است که سخنگوی وزارت صمت گفته بود خودروسازان دیگر نمی‌توانند از یک سطحی، قیمت را افزایش دهند.

در شرایطی که دو خودروساز بزرگ کشور در خصوص شیوه قیمت گذاری و نحوه فروش محصولات خود با مشکلات زیادی روبرو هستند و تا با امروز روش صحیح و بلند مدتی برای آن اجرایی نشده است، خودروسازان خصوصی به راحتی قیمت محصولات خود را در هر طرح فروش جدید افزایش می دهند.

رشد قیمت نجومی محصولات  فردا موتور در کمتر از یک ماه

شرکت فردا موتور به تازگی قیمت خودرو SX5 را بیش از 180 میلیون افزایش داده و به قیمت یک میلیارد و 170 میلیون تومان رسانده است و خودرو T5 نیز در کمتر از یک ماه با رشد قیمت شدید 346 میلیون تومانی همراه بود و به قیمت یک میلیارد و 595 میلیون تومان رسیده است.

خودرو

قیمت نیمه اول دی ماه  

قیمت جدید نیمه دوم دی ماه 

 SX5

989.000.000

1.170.000.000

 T5

1.249.000.000

1.595.000.000

منبع: خبرگزاری برنا

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار