تماس با ما درباره ما

متوسط واریزی هر متقاضی در نهضت ملی مسکن چقدر است؟

سرپرست بانک مسکن از افتتاح حساب ۸۰۵ هزار و ۷۶۵ متقاضی نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: مبلغ کل واریزی از محل آورده ۱۷ هزار و ۴۴ میلیارد تومان است.
متوسط واریزی هر متقاضی در نهضت ملی مسکن چقدر است؟

به گزارش تهران بهشت؛ علی عسکری اظهار کرد: تاکنون ۸۰۵ هزار و ۷۶۵ نفر متقاضی تایید شده طرح نهضت ملی مسکن در بانک افتتاح حساب کرده‌اند.

وی با بیان این‌که مبلغ کل واریزی به حساب سازندگان از محل تسهیلات و آورده ۴۷ هزار و ۲۱۶ میلیارد تومان است، افزود: از این مبلغ، ۳۰ هزار و ۱۷۲ میلیارد تومان از محل تسهیلات و ۱۷هزار و ۴۴ میلیارد تومان از محل آورده واریز شده است.

وی بیان کرد: بانک مسکن تاکنون با ۲۰۴ هزار و ۲۱۲ واحد به مبلغ ۶۹ هزار و ۴۷۵ میلیارد تومان قرارداد امضا کرده است.

بر اساس این گزارش با توجه به اظهارات سرپرست بانک مسکن از حساب هر متقاضی نهضت ملی مسکن حدود ۲۱ میلیون تومان به حساب سازندگان پروژه‌های این طرح واریز شده است.

سرپرست بانک مسکن اواخر ماه گذشته نیز با یادآوری سهمیه ۶۳ هزار میلیارد تومانی بانک مسکن در سال اول اجرای نهضت ملی مسکن (شهریور ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱) گفته بود: سهمیه این بانک در سال دوم یعنی از شهریور امسال تا شهریور سال آینده ۸۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات است.

وی با اعلام این‌که تاکنون ۴۴۹ هزار واحد (متقاضی) نهضت ملی مسکن مسکن به بانک مسکن معرفی شده است، ادامه داد: برخی از این متقاضیان هنوز آورده خود را واریز نکرده تا بتوانند فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند.

وی با بیان این‌که پس از امضای قرارداد کار ساخت و ساز از محل سهم‌الشرکه و آورده متقاضیان آغاز می‌شود، افزود: از ۴۴۹ هزار واحد (متقاضی) تاکنون برای ۲۰۲ هزار متقاضی قرارداد امضا شده و ۱۵ هزار نفر نیز در مرحله امضای قرارداد قرار دارند.

سرپرست بانک مسکن گفت: برخی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در مرحله فنداسیون، اسکلت و سفت‌کاری قرار دارند.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار