تماس با ما درباره ما

نرخ اقساط وام 50 میلیون تومانی بانک شهر چقدر است؟

آن دسته از مشتریان بانک شهر که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت یا جاری یا قرض الحسنه داشته باشند و امتیاز لازم را به دست آورده باشند، امکان درخواست برای وام 50 میلیون تومانی را دارند. این وام در قالب طرح «بدون ضامن بانک شهر» به مشتریان واجد شرایط ارائه شده است.
نرخ اقساط وام 50 میلیون تومانی بانک شهر چقدر است؟

به گزارش تهران بهشت، اشخاصی که کمبود نقدینگی دارند، در صورتی که حداقل سه ماه از افتتاح سپرده وی در بانک شهر گذشته باشد، می‌تواند برای وام 50 میلیون تومانی این مجموعه درخواست دهد. حداکثر سود این وام 18 درصد بوده و سقف مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. در صورتی که فرد امتیاز لازم را برای دریافت وام کسب کرده باشد، نیازی به ارائه ضامن ندارد. ضمانت اصلی برای این نوع تسهیلات، اعتبارسنجی متقاضی و داشتن اعتبار شغلی است.

با توجه به نرخ  وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 1 میلیون و 807 هزار و 620 تومان است. کل سود تسهیلات 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 65 میلیون و 174 هزار و 312 تومان خواهد بود.

مختصری درباره خدمات بانک شهر

بانک شهر سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون انواع خدمات مجاز بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. هدف این بانک از ابتدای فعالیت خود تامین نیاز شهرداری‌ها به اعتبارات کلان، تامین نقدینگی و سرمایه و پوشش هزینه‌ها و مخارج شهر در راستای تحقق توسعه شهری و تجربه خودکفایی این نهادها بود.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی ایران سال 1394، نماد نهمین کنفرانس بین المللی برند، سیمرغ زرین مدیر برتر سال 1393 و … را به دست آورد.

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار