تماس با ما درباره ما

آغاز فروش بزرگ محصولات ایران خودرو از پنجشنبه 13 بهمن

گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا می کند.
آغاز فروش بزرگ محصولات ایران خودرو از پنجشنبه 13 بهمن

به گزارش تهران بهشت، به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی - در این طرح، چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU7 با موعد تحویل از چهارماهه تا یک ساله با اختصاص سود مشارکت عرضه می شود. این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته می شود. 

به منظور فراهم سازی شرایط لازم برای دست یابی مشتریان واقعی و مصرف کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می شود و پس از اعلام نتایج قرعه کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده اند، می توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام کنند و مشتریان منتخب در قرعه کشی با تکمیل وجه مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخش نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک های یاد شده از ۱۱ تا ۱۷بهمن ماه، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کرده و میزان موجودی برابر با ۹۰۰ میلیون ریال از وجه خودرو که در بخش نامه تعیین شده را در این حساب نگه داری کنند. افتتاح حساب وکالتی صرفا برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان نوسازی خودروهای فرسوده از این موضوع مستثنا هستند.

این طرح از ۱۳ بهمن‌ماه آغاز می شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

ارسال نظر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمودمیری
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
335
خوب وعالیه
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اگردروغ نگویندخوب هست
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خداکنه اسم در بیاد وام گرفتم ماشین بخرم امید خدا چه بگویم به خاطره صاحب ماشین بشویم هر سازی می‌زنند باید همراهشون باشیم .
جواد
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
قیمت نهایی پارسxu7چنده
مهدی
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
سلام خدا انشاالله به راه راست هدایتمون کنه.این دیگه چه قانونیه!!!
محمد
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
اگه این طرح روازاول میزاشتین هم دست دلالها قطع میشد هم اونایی که واقعا مصرف کننده هستن وپول دارن ماشین میگرفتن نه اینکه یاروهزا تومن نداره ثبت نام میکنه حواله بفروشه
محمود
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خودرو320
محمد کریمیان علی ابادی
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
سلام من این 20بار است ثبت نام می کنم ولی هنوز برنده نشدم مگر ای ماشین ها به چه کسانی می دهند فکر کنم همش مردم راسره کار می زارند
پاسخ ها
ناشناس
خوب به تو چه که هزارتومن نداره
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
سلام کسی میدونی برای سورن پلاس هم باید ۹۰ میلیون واریز کنیم یا بیشتر؟ ممنون میشم جواب بدین
پاسخ ها
ناشناس
برا سورن پلاس ۱۰۴میلیون تومن برا تو حسابت باشه
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
خخخخ
حیدر
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
واقعا اگه واقعی باشه خیلی خوبه منی که خودروی فرسوده دارم تو اسنپ کار میکنم هر چی در میارم بهش وصله میزنم، ده بار شرکت کردم نتوستم برنده بشم،دلال هر جا حذف بشه به نفع مردمه به در و دیوار اگهی زدن حواله خوردی شما رو در محل خریداریم.. پرداخت نقدی وفوری...برای اولین بار یه کار درست انجام دادین
حسن سبحانی نژاد
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
روستای زرقان

۳
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
ملت را خر حساب کردن
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
سلام خسته نباشید ببخشید من فرسوده ثبت نام میکنم فقط پژوالکس و سورن میاد؟وهم میزنه پيش فروش..یعنی چندماهه است؟ممنون میشم جواب بدین
محمدامین
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
هرروز کلاهبرداری جدید برای مردم هرروز یک نقشه برای مردم دارند