تماس با ما درباره ما

زمان پیش فروش محصولات سایپا تغییر کرد

جزئیات زمان و نحوه پیش فروش ویژه اسفندماه شرکت سایپا از سوی این شرکت تغییر کرد.
زمان پیش فروش محصولات سایپا تغییر کرد

به گزارش تهران بهشت، پیرو بخشنامه شماره 474244 مورخ 1401/11/27 در خصوص شرایط پیش فروش انواع محصولات گروه خودروسازی سایپا به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) موارد به شرح ذیل به متقاضیان محترم و نمایندگیهای مجاز گروه خودروسازی سایپا اعلام می گردد. 

زمان پیش فروش محصولات سایپا تغییر کرد

 

تاریخ و نحوه ثبت نام/پیش ثبت نام :

متقاضیان محترم از ساعت 13 روز یکشنبه مورخ 1401/11/30 می توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا  پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و پیش ثبت نام به مدت 2 روز (تا ساعت 13 روز سه شنبه مورخ 1401/12/02) اقدام نمایند. 

متقاضیان می بایست تا پایان مهلت پیش ثبت نام نسبت به وکالتی نمودن حساب و تکمیل موجودی، حداقل به مبلغ 110.000.000 تومان در حساب وکالتی اقدام و تا آغاز ثبت نام، وجه مذکور را در حساب خود حفظ نمایند. لازم به ذکر است در مرحله پیش ثبت نام، اولویت جهت ثبت درخواست متقاضیان وجود ندارد. بدیهی است مبلغ واریزی در حساب وکالتی شخص متقاضی باقی می ماند و هیچگونه برداشت وجهی توسط شرکت از حساب مذکور صورت نمی پذیرد و در اینخصوص هیچگونه مسئولیتی بر عهده گروه خودروسازی سایپا نمی باشد.

متقاضیان حائز شرایط مطابق مفاد بخشنامه می توانند از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 1401/12/03 به سایت فروش شرکت سایپا ، جهت ثبت نام و پرداخت یکباره وجه مطابق جدول بخشنامه از طریق درگاه اینترنتی تا تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

زمان پیش فروش محصولات سایپا تغییر کرد

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار