تماس با ما درباره ما

هیوندای i10 جدید وارد بازار می شود + مشخصات فنی

هفته پیش تصاویر جاسوسی قابل توجهی از یک نمونه اولیه هیوندای i10 فیس لیفت منتشر شد. اکنون هیوندای تصاویر کامل و جزئیات فنی هاچبک کوچک خود را منتشر کرده است.
هیوندای i10 جدید وارد بازار می شود + مشخصات فنی

به گزارش تهران بهشت، فیس لیفت در چرخه تولید، تغییرات زیادی در بحث ظاهر و تجهیزات ایجاد نمی‌کند. اما برخی از جزئیات و فناوری‌های استاندارد را به خودرو اضافه می‌کند. تریم اسپرت N-Line هم برای هیوندای آی 10 جدید در نظر گرفته شده و بخش از پروزه N هیوندای خواهد بود.

Screenshot 2023-02-28 132014

طراحی بدنه

از نظر ظاهری در مدل‌هایی به غیر از N-Line شاهد بکارگیری تریم دو رنگ بدنه و 9 رنگ‌ جدید شامل آبی متا و خاکستری نقره‌ای هستیم. در صورت تمایل می‌توان سقف را به رنگ مشکی سفارش داد. دیگر تغییرات نیز شامل چراغ‌های جدید LED جلو و عقب وبه همراه بکارگیری چراغ‌های جلو بازتابنده است. همچنین مجموعه‌ای از رینگ‌های 15 اینچی جدید برای هیوندای i10 فیس لیفت 2023 در نظر گرفته می‌شود. در تریم اسپرت سری N از رینگ‌های 16 اینچی با طراحی خاص استفاده خواهد شد.

Screenshot 2023-02-28 132029

طراحی داخلی

در کابین پیشرفت‌هایی کوچک اما خوب را شاهد هستیم. نسخه فیس لیفت نورپردازی محیطی آبی رنگ و جدید برای صندلی‌های جلو، صندلی‌هایی با پوشش پارچه تارتان و خطوط بنفش عمودی دارد. از همان رنگ بنفش برای دوخت و تزئین مرتبط به دریچه‌های هوا استفاده می‌شود.

امکانات هیوندای i10 فیس لیفت 2023

به شکل استاندارد هیوندای آی 10 فیس لیفت جدید جلوآمپر 4,2 اینچی LCD، پورت USB نوع C در جلو و عقب، صفحه نمایش 8 اینچی برای سیسم اطلاعات سرگرمی بر روی داشبورد مرکزی، سیستم ناوبری، اتصال بی‌سیم به اپل کارپلی، اندروید اتو و بروزرسانی‌های نرم‌افزاری تازه مجهز است. در بخش ایمنی نیز سیستم جلوگیری از برخورد به جلو با قابلیت تشخیص دوچرخه سواران، هشدار وجود سرنشینان عقب و… به هیوندای i10 جدید افزوده شده‌اند.

متاسفانه هیچ صحبتی در رابطه با مشخصات فنی نشده است. این یعنی احتمالاً از همان موتور 1 یا 1,2 لیتری سه سیلندر در اروپا استفاده می‌شود. هیوندای i10 فیس لیفت 2023 در آوریل سال جاری برروی خطوط تولید این شرکت در ازمیت ترکیه ساخته ‌خواهد شد. اولین نمونه‌ها در نیمه دوم سال جاری به صاحبان خود تحویل داده می‌شوند.

امکان ایمنی جدید نسخه فیس لیفت هیوندای i10

در بخش ایمنی نیز سیستم جلوگیری از برخورد به جلو با قابلیت تشخیص دوچرخه سواران، هشدار وجود سرنشینان عقب و… به هیوندای i10 جدید افزوده شده‌اند.

آپشن‌های استاندارد فیس لیفت هیوندای i10

به شکل استاندارد هیوندای آی 10 فیس لیفت جدید جلوآمپر 4,2 اینچی LCD، پورت USB نوع C در جلو و عقب، صفحه نمایش 8 اینچی برای سیسم اطلاعات سرگرمی بر روی داشبورد مرکزی، سیستم ناوبری، اتصال بی‌سیم به اپل کارپلی، اندروید اتو و بروزرسانی‌های نرم‌افزاری تازه مجهز است.

انتهای پیام/

ارسال نظر