تماس با ما درباره ما

عیدی بازنشستگان پرداخت می‌شود + جزئیات

عیدی بازنشستگان زیرمجموعه تامین اجتماعی از امروزجمعه ۱۲ اسفندماه به‌مدت سه روز پرداخت می‌شود.
عیدی بازنشستگان پرداخت می‌شود + جزئیات

به گزارش تهران بهشت، عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی طی سه مرحله در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه به حساب آنان واریز می‌شود.

عیدی بازنشستگان پرداخت می‌شود

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز پرداخت عیدی بازنشستگان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: به دنبال تصویب مبلغ عیدی کارمندان و بازنشستگان توسط هیأت‌وزیران و ابلاغ این مصوبه به سازمان تأمین‌اجتماعی و همچنین تأمین منابع مالی موردنیاز، پرداخت عیدی قریب به ۴ میلیون نفر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از روز جمعه ۱۲ اسفندماه آغاز و طی مدت سه روز عیدی تمام بازنشستگان و مستمری‌بگیران به حساب آنان واریز می‌شود.

میرهاشم موسوی که به‌منظور بازدید میدانی از ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان و در ۳۳ امین سفر استانی، به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده؛ در مراسم کلنگ‌زنی پلی‌کلینیک تخصصی بروجن اظهار کرد: مبلغ عیدی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سال جاری حسب مصوبه هیأت‌وزیران یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که بابت همسر مبلغ ثابت ۵۰۰ هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل مبلغ ثابت ۲۰۰ هزار تومان به این مبلغ افزوده می‌شود.

موسوی افزود: با توجه به تعداد کثیر مشمولان دریافت عیدی، پرداخت عیدی بازنشستگان از روز جمعه ۱۲ اسفند ماه آغاز و ظرف مدت سه روز، عیدی همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران مشمول، به حساب آنان واریز می‌شود.

موسوی در مراسم کلنگ‌زنی پلی‌کلینیک تخصصی بروجن، با قدردانی از پیگیری  و تلاش‌های استاندار و نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی و نیز خیّران منطقه که زمین مناسبی برای احداث ساختمان جدید این پلی‌کلینیک اهدا کردند، گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی دولت مردمی سیزدهم، توسعه خدمات به مردم است و ما نیز بنا بر تأکیدات ریاست محترم جمهوری و اعضای محترم هیأت دولت و وزیر محترم رفاه، توسعه خدمات را به‌ویژه در مناطقی که در سنوات قبل مورد غفلت واقع شده است، پیگیری می‌کنیم و این امر رویکرد اساسی ما محسوب می‌شود.

وی افزود: در حوزه اجتماعی به دستاوردهای انقلاب کمتر توجه شده است. قبل از انقلاب، در سطح کشور از جمعیت ۳۵ میلیون نفری تنها ۲۰ درصد تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی بودند؛ اما امروز میزان پوشش بیمه‌‍‌های اجتماعی به ۷۳ درصد از جمعیت ۸۵ میلیون نفری رسیده است و ۵۰ درصد از جامعه تحت پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی هستند. البته آرمان ما پوشش فراگیر بیمه برای آحاد مردم است که باید با جدیت تا رسیدن به پوشش کامل جامعه اقدام کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت:  همان طور که با همت دولت انقلابی ۱۰۰ درصد مردم تحت پوشش بیمه درمان قرار گرفته‌اند، باید کاری کنیم که ۱۰۰ درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه اجتماعی نیز قرار گیرند. اینها را باید همواره بیان و تبیین کنیم  و با جریان‌هایی که قصد مخدوش کردن و وارونه جلوه دادن حقایق را دارند، مقابله کنیم. نباید اجازه دهیم که دشمان و جریانات نفوذ با مخدوش کردن اقدامات ارزشمند صورت‌گرفته، ذائقه مردم را تلخ کنند.

موسوی همچنین گفت: امروز در شهرستان بروجن، شاهد آغاز عملیات احداث پلی‌کلینیک جدید تأمین‌اجتماعی هستیم. قبل از انقلاب؛ تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور تنها ۲۰ مرکز درمانی داشته است اما امروز بیش از ۴۰۰ مرکز درمانی اعم از بیمارستان و مرکز درمانی ملکی داریم و روزانه بالغ بر یک میلیون نفر در بخش درمان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی سرپایی و ۱۳ هزار نفر خدمات درمان بستری دریافت می‌کنند.

وی افزود: در دوره مدیریت جدید تاکنون بیش از ۲۰ پروژه مختلف درمانی را افتتاح یا عملیات ساخت را آغاز کردیم و کیفیت ساخت و تجهیزات مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی، در شهرهای مختلف کشور با بهترین مراکز درمانی کشور قابل مقایسه است. طی روزهای آینده نیز افتتاح یا عملیات ساخت دو بیمارستان و ۷۸ پروژه درمانی و بیمه‌ای دیگر را به صورت متمرکز شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین گفت: مسیر خدمت و توسعه خدمات برای آحاد جامعه از اولویت‌های ما است که با همراهی مردم عزیز در همه کشور ادامه می‌دهیم. در این استان چهار پروژه را که چندین سال دچار رخوت شده بود، آغاز می‌کنیم و انشاء‌الله با این اقدام خدمات با کیفیت‌تری به مردم ارائه دهیم. پیگیری لازم را نیز برای ارتقای خدمات تخصصی و تأمین تجهیزات مورد نیاز انجام خواهیم داد تا خدمات مورد نیاز مردم به نحو مطلوب ارائه شود.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، موسوی همچنین در شهرستان بروجن از شعبه تأمین‌اجتماعی و ساختمان فعلی پلی‌کلینیک تأمین‌اجتماعی این شهر و نیز دو مرکز خیریه شامل مرکز خیریه سالمندان جهاندیدگان و نیز مرکز درمانی خیریه امدادگران عاشورا بازدید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر