تماس با ما درباره ما

روش خرید لاستیک دولتی تغییر کرد + لینک ثبت نام

سرپرست دفتر خدمات عمومی وزارت صمت گفت:سامانه عرضه لاستیک دولتی فقط محل اطلاع رسانی است نه فروش انجام می‌دهد و نه خرید خدمتی انجام می‌شود.
روش خرید  لاستیک دولتی تغییر کرد + لینک ثبت نام

به گزارش تهران بهشت،  قمری با بیان اینکه طرح عرضه شفاف لاستیک با هدف ساماندهی بازار در شب عید و رصد زنجیره کالا تا مصرف کننده نهایی است، گفت: یکی از مشکلاتی که در بازار وجود دارد این است که لاستیک هم اکنون ۳۰۰ تا ۴۰۰ درصد گران‌تر از قیمت مجاز و مصوب به دست مصرف کننده نهایی می‌رسد. به همین دلیل سود برخی از عوامل در این زنجیره این است که یا لاستیک را نگه دارند تا گران‌تر شود و یا با قاچاق معکوس به کشور‌های همسایه بفرستند یعنی از ایران به کشور‌های همسایه و با قیمت‌های ارزانی که تولید می‌شود به کشور‌های دیگر بفرستند.

او افزود: با اجرای طرح فروش لاستیک با قیمت مصوب به متقاضیان، فروشگاه‌هایی به آخرین زنجیره و مصرف کننده‌ای که می‌فروشند رصد می شود و با ثبت فروش هر فروشنده‌ای در سامانه جامع تجارت و شفافیت کالا، معلوم می شود که لاستیک‌های عرضه شده توسط تولیدکنندگان به دست مردم و مصرف کننده نهایی برسد.

 سرپرست دفتر خدمات عمومی وزارت صمت درباره ثبت نام متقاضیان در سامانه های وزارت صمت برای دریافت لاستیک دولتی از امروز دوشنبه گفت: یک سوء تفاهمی در اطلاع رسانی انجام شده است. فرآیند طرح عرضه لاستیک از امروز به صورت رسمی آغاز و از دیروز مقدمات آن انجام شده است.

او گفت: در مرحله اول این طرح فروشگاه‌هایی که می‌خواهند در این طرح باشند ثبت نام می‌کنند و نسبت به عرضه لاستیک خود اعلام حضور می کنند و پس از آن تولیدکننده ها با مراجعه به فروشگاه‌های متقاضی، لاستیک‌ها را تحویل می‌ دهند.

آقای قمری گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه Tire.iraninanasnaf.ir نسبت به انتخاب لاستیک مورد نیاز خود اقدام و آنرا تحویل بگیرند.

سرپرست دفتر خدمات عمومی وزارت صمت گفت: این سامانه فقط محل اطلاع رسانی است. نه فروش انجام می‌دهد و نه خرید خدمتی انجام می‌شود، پلتفرم‌هایی که با وزارت صمت همکاری می‌کند را فقط ارائه می‌دهد.

وی گفت: هر مالکی می تواند به ازای هر ماشین ۴ حلقه لاستیک بگیرد.

 

ارسال نظر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
سایت ثبت نام لاستیک دولتی باز نمیشه، چقدر شیره سر مردم توسط مسئولین مالیده میشه،

پربازدیترین ها

آخرین اخبار