تماس با ما درباره ما

مشخصات پژو 207i جوانان اعلام شد

شرکت ایران خودرو پژو 207i را با موتور جدید TU3 وارد بازار می‌کند. این موتور میزان مصرف سوخت این خودرو را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد و باعث کاهش قیمت 207 آی خواهد شد.
مشخصات پژو 207i جوانان اعلام شد

به گزارش تهران بهشت، شرکت ایران خودرو مشخصات پژو 207i با موتور TU3 را اعلام کرد. از جمله شاخصه‌های اصلی این خودرو عرضه آن با موتوری کم مصرف است. بنابراین پژو 207 آی با موتور تی یو 3 به دلیل ظاهر اسپرت و چلاکی خود با قابلیت‌های دینامیکلی بالا مورد توجه جوانان قرار می‌گیرد. چون این خودرو علاوه برمصرف سوخت پایین‌تر نسبت به نسخه TU5 با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌شود. به تازگی میز ایران‌خودرو به رویه نام‌گذاری پیشین بازگشته و نسخه فول آپشن دنا پلاس را با پسوند جوانان روانه بازار می‌کند.

مشخصات فنی

پژو 207I با موتور TU3 با کد کلاس 26902 عرضه می‌شود. موتور این خودرو حجمی معادل با 1360 سی‌سی دارد. حداکثر قدرت موتور 75 اسب بخار و گشتاور آن 118 نیوتن متر است. موتور 8 سوپاپ TU3 نیرو را توسط گیربکسی 5 سرعته به محور جلو انتقال می‌دهد. حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعت خواهد بود. به گفته ایران خودرو شتاب صفر تا 100 کیلومتر نسخه تی یو 3 معادل با 11,6 ثانیه است. میزان مصرف سوخت ترکیبی این خودرو به ازای پیمایش هر 100 کیلومتر مسافت 6,36 لیتر است.

اوزان و ابعاد

صندوق عقب گنجایش 245 لیتر بار را دارد. ظرفیت باک بنزین 50 لیتر است. طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب 3,872، 1,669 و 1,441 میلی‌متر است. پژو 207 آی تی یو 3 از رینگ‌های 14 اینچی فولادی استفاده می‌کند. وزن خودرو بدون سرنشین با مخزن سوخت پُر 1059 کیلوگرم است.

ایمنی

ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای است. سیستم ترمز ضد قفل ABS و EBA وجود دارد. کیسه هوا برای راننده و سرنشین موجود است. دوربین و سنسور دنده عقب در این خودرو وجود دارد. ایموبیلایزر، قفل مرکزی با سوییچ کنترل از راه دور و ایزوفیکس از جمله سایر امکانات ایمنی هستند.

امکانات

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک است. شیشه بالابر برقی بر روی درهای جلو و عقب موجود هستند. تریم داخلی و تزئینات آن خاکستری است. مالتی مدیا و کروز کنترل در دسترس خواهد بود. فرمان هیدرولیک و کیدهای کنترلی مولتی مدیا و… بر روی آن قرار دارد. آینه‌های جانبی از نوع برقی و راهنما دار هم رنگ بدنه هستند. صندلی راننده و سرنشین به شکل دستی تنظیم می‌شود. پشت سری جلو و عقب را می‌توان تنظیم کرد. چراغ روشنایی روز وجود دارد. قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو فراهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر