تماس با ما درباره ما

زمان ثبت‌نام خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه تمدید شد

زمان ثبت‌نام خودروهای داخلی تا ۲۹ اسفند تمدید شد.
زمان ثبت‌نام خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه تمدید شد

به گزارش تهران بهشت، سخنگوی وزارت صمت ضمن ارائه توضیحاتی درباره دلایل اخلال در سامانه یکپارچه فروش خودرو برای خودروهای داخلی، گفت: زمان ثبت‌نام در سامانه برای خرید خودروهای داخلی حداقل یک روز، یعنی تا ۲۹ اسفند تمدید شد.

امید قالیباف اظهار کرد: از کسانی که مراجعه کردند و نتوانستند ثبت نام کنند، عذرخواهی می‌کنم‌. قول می‌دهیم تا نفر آخری که حساب وکالتی ۱۰۰ میلیون تومانی دارد زمان برای ثبت نام باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد منظوری
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
با سلام لطفا بنده را راهنمایی و در صورت امکان فریاد مرا به گوش مسولین و اقای امید قالیباف برسونید. البته میدونم سرتئن انقدر شلوغه که بعیده رسیدگی کنید اما شاید دلتون رحم بیاد و لطفی بکنید.. بنده بعد از سه سال که نتونستم ماشین بخرم بالاخره در طرح تخصیص خودرو خواستم ثبت نام کنم و در هیچ کدام از قرعه کشی ها هم برنده نشدم به امید ثبت نام در این طرح و با خیال اینکه همان حساب وکالتی که برای ایران خودرو باز کردم کفایت میکنه امیدوار بودم اما با کمال تاسف امروز متوجه شدم باید حساب را به نام سازمان حمایت از مصرف کننده وکالتی میکردم. و ما ماندیم و حسرت و درد ...تورا به هر کسی که میپرستید راهنمایی کنید باید چکار کنم..به خاطر اشکهای بجه هام التماستون میکنم
نمیدونم باید چکار کنم

پربازدیترین ها

آخرین اخبار