تماس با ما درباره ما

حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۲ تعیین شد+جزئیات

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حداقل دریافتی کارگران با بعد خانوار ۳.۳ از ۶ میلیون و ۴۳۳ هزار و ۱۱۷ تومان در سال آینده به هشت میلیون و ۸۲ هزار و ۶۰ تومان افزایش یافت.
حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۲ تعیین شد+جزئیات

به گزارش تهران بهشت، سید صولت مرتضوی بامداد دوشنبه در پایان جلسه شورای عالی کار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حداقل دستمزد حقوق بگیران یک میلیون و ۷۷۵ هزار و ۲۴۳ تومان افزایش یافت.

وی افزود: معدل افزایش حداقل حقوق برای حداقل بگیران ۲۷ درصد افزایش و برای سایر سطوح ۲۱ درصد افزایش یافت.

وزیر کار گفت: حداقل دریافتی کارگران با بعد خانوار ۳.۳ از ۶ میلیون و ۴۳۳ هزار و ۱۱۷ تومان به هشت میلیون و ۸۲ هزار و ۶۰ تومان افزایش یافت.

مرتضوی، از همه شرکای اجتماعی و نمایندگان کارگران و کارفرمایان و از وزیر اقتصاد و صمت که در جلسه شورای عالی کار حضور داشتند قدردانی کرد.

به گزارش تهران بهشت، در این جلسه حداقل دستمزدِ کارگران ۲۷درصد، افزایش یافت. با این اوصاف پایه مزد ماهانه کارگران به رقم ۵۳۰۸۲۸۴۰ ریال افزایش یافت. همچنین بن کارگری به رقم ۱۱۰۰۰۰۰۰ریال، حق مسکن به رقم ۹۰۰۰۰۰۰ریال و حق اولاد به ۵۳۰۸۲۸۴ ریال افزایش یافت. پایه سنوات روزانه نیز به ۲۱۰۰۰۰۰ ریال رسید.

برای کارگران سایر سطوح، افزایش به این ترتیب است: ۲۱ درصد به اضافه‌ی مبلغ ثابت ۸۳۵۹۶ ریال روزانه.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امان الله ریگی
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۵۰
واقعا دارید به قشر کارگر ظلم میکنید با این حقوق وخودتان را کشور اسلامی میدانید چرا این قدر حقوق کارگر از کارمندان دولت کم است
ناشناس
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
واقعا فیلم خوبی بازی میکنن

پربازدیترین ها

آخرین اخبار