تماس با ما درباره ما

آغاز ثبت‌نام دهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی از ۱۵ فروردین + جزئیات

دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ۵ خرداد امسال توسط جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.
آغاز ثبت‌نام دهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی از ۱۵ فروردین + جزئیات

به گزارش تهران بهشت، بنابر اطلاعیه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور می رساند در اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی تخصصی و اختصاصی برای استخدام افراد در دستگاه های اجرایی (موضوع بخشنامه شماره ۱۰۱۲۴۳ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۹) و بنا بر ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور برگزاری دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای جذب نیرو در دستگاه های اجرایی شامل: وزارت راه و شهرسازی، پست بانک، شرکت ارتباطات زیرساخت، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان شیلات ایران، سازمان ملی استاندارد، سازمان ملی بهره وری، پژوهشکده علوم زمین و برخی از دستگاه های اجرایی استان سیستان و بلوچستان به مرکز آزمون جهاددانشگاهی واگذار شده است.

 

بر این اساس و به منظور ایجاد تسهیلات مناسب برای ثبت نام داوطلبان، دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مذکور از روز سه شنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ از طریق وبگاه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir منتشر می‌شود و ثبت نام این آزمون از روز سه شنبه ۱۵ فروردین آغاز می‌شود و تا پایان روز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

 

متقاضیان شرکت در آزمون توجه داشته باشند که این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و ثبت نام پس از اتمام مهلت یاد شده غیر فعال خواهد شد.

 

داوطلبان متقاضی استخدام می‌توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط احراز شغل محل‌های استخدام رشته‌ها مقاطع تحصیلی و سایر شرایط در هر یک از دستگاه‌ها مفاد دفترچه راهنمای آزمون را مطالعه و نسبت به ثبت نام در بازه زمانی یاد شده اقدام کنند.

 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی روز جمعه ۵ خردادماه ۱۴۰۲ برگزار می شود و توضیحات لازم در خصوص تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و سایر موارد در دفترچه راهنمای آزمون اعلام می شود.

 

 قابل توجه است، تمامی فرآیندهای مربوط به ثبت نام داوطلبان شرکت در دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور انحصاراً از طریق وبگاه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانیwww.hrtc.ir انجام می شود.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار