تماس با ما درباره ما

شاهین پلاس با موتور و گیربکس جدید شهریورماه وارد بازار می‌شود / آریا در سه مدل دنده‌ای، اتوماتیک و هیبریدی عرضه خواهد شد

مدیرعامل سایپا گفت: خودرو شاهین پلاس با تریم داخلی متفاوت و پیشرانه جدید ۱۶ سوپاپ و گیربکس ۶ سرعته DAE عرضه خواهد شد و خودرو آریا نیز با موتور ۲ لیتری GDI شرکت DAE تحت لیسانس میتسوبیشی مجهز خواهد شد و در حال حاضر این خودرو با موتور جدید در چین در حال تست و کالیبره شدن است.
شاهین پلاس با موتور و گیربکس جدید شهریورماه وارد بازار می‌شود   آریا در سه مدل دنده‌ای، اتوماتیک و هیبریدی عرضه خواهد شد

به گزارش تهران بهشت به نقل از خبرگزاری برنا، محمد‌علی تیموری در نشست خبری درباره برنامه سایپا برای عرضه محصولات خود با پیشرانه‌های جدید گفت: در خصوص خودرو شاهین تمرکز سایپا برای بهبود کیفیت و استانداردهای این خودرو است که این برنامه از سال گذشته با تغییرات عمده در قالب‌ها، قطعات این خودرو آغاز شده است.

وی ادامه داد: خودرو شاهین به دلیل پلتفرم و طراحی به روز می‌تواند سهم بازار بالای در بازار کسب کند و در حال حاضر پیشرانه این خودرو در تمام بخش‌ها آن تقویت و اصلاحات مهندسی انجام گرفته است.

تیموری افزود: قرار است شاهین اتوماتیک در اردیبهشت ماه به تولید انبوه برسد و در شهریورماه نیز شاهین پلاس به بازار عرضه شود که تغییرات اساس در فضای داخل کابین این خودرو انجام خواهد گرفت.

مدیرعامل سایپا گفت: خودرو شاهین پلاس با پیشرانه جدید ۱۶ سوپاپ و گیربکس ۶ سرعته DAE عرضه خواهد شد که این پیشرانه در خط تولید مگاموتور تولید خواهد شد.

وی در خصوص پیشرانه خودرو جدید آریا گفت: این خودرو با موتور ۲ لیتری شرکت DAE  تحت لیسانس میتسوبیشی عرضه خواهد شد  و به مجهز یه تکنولوژی GDI (پاشش سوخت مستقیم) است. در حال حاضر خودرو آریا با این موتور جدید در چین در حال تست و کالیبره شدن است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر برخی از خودرو های چانگان نیز  از این پیشرانه GDI بهره می‌برند. این موتور در عنوان CNG، بنزینی و هیبریدی تولید شده است و قرار است تیپ بعدی آریا با پیشرانه هیبریدی M20 معرفی شود.

تیموری در خصوص آپشن‌های خودرو آریا گفت: تریم داخلی این خودرو به کل تغییر پیدا کرده و از نظر متریال استفاده شده در کابین کاملا متفاوت با نمونه‌های معرفی شده در  نمایشگاه‌های خودرو خواهد بود. آریا قرار است با دو مدل دنده دستی و اتوماتیک ساخت کمپانی  DAE  عرضه شود و برخی از  آپشن‌‌های آن شامل هد آپ دیسپلی (HUD) و شارژر وایرلس و.. خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار