تماس با ما درباره ما

فرصت دوباره خرید خودرو‌های داخلی به قیمت کارخانه + جزئیات

مدیرعامل ایران خودرو گفت: متقاضیانی که نوبت دریافت خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ است، می‌توانند با انتخاب خودرو‌هایی که ظرفیت خالی دارند در سال ۱۴۰۲ صاحب خودرو شوند.
فرصت دوباره خرید خودرو‌های داخلی به قیمت کارخانه + جزئیات

به گزارش تهران بهشت، علیمردان عظیمی  با اشاره به افزایش ۶۲ درصدی تولید ایران خودرو در مقایسه با سال گذشته، گفت: در حال حاضر ظرفیت برخی خودرو‌های محصولات ایران خودرو خالی است و پیشنهاد ما این است که از پنجم اردیبهشت ۱۴۰۲ همه متقاضیانی که برای دریافت خودرو در سال ۱۴۰۳ نوبت دهی شده اند با مراجعه به سایت ایران خودرو در سامانه یکپارچه خودرو‌، به تغییر نوع خودرو برای قرار گرفتن در اولویت‌های امسال اقدام کنند و در سال ۱۴۰۲ خودرویشان را تحویل بگیرند.

وی افزود: این خودرو‌ها شامل تارا، رانا، آریسان و هایما که در مجموعه ایران خودرو ظرفیت‌های خالی برای آن‌ها وجود دارد و در سال ۱۴۰۲ آن‌ها را تحویل متقاضیان خواهیم داد.

به گفته مدیرعامل ایران خودرو متقاضیان می‌توانند از ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ با ویرایش تقاضای خود، خودرو‌های مورد نظرشان را به خودرو‌هایی که در سامانه یکپارچه خودرو با ظرفیت خالی هستند، تبدیل کنند و تا میزانی که ظرفیت خالی برای خودرو‌ها وجود دارد در سال ۱۴۰۲ تحویل می‌دهیم.

عظیمی درباره تحویل زودتر از موعد خودرو‌ها در اولویت بندی امسال افزود: مردم با انتخاب محصولات ایران خودرو، انگیزه و مسئولیت سنگینی را بر دوش ما گذاشتند تا تمام توان تولید خود را در افزایش ظرفیت تولید قرار دهیم و پاسخگوی تقاضای مردم باشیم بنابراین با توجه به پیش بینی افزایش تولید، امکان تحویل خودرو زودتر از موعد وجود دارد.

وی با اشاره به برنامه فروش ایران خودرو در مرحله دوم سامانه یکپارچه خودرو توضیح داد: وزارت صمت از ۱۶ اردیبهشت ثبت‌نام متقاضیان را در سامانه یکپارچه خودرو فراهم می‌کند؛ دیگر خودروساز‌ها و ایران خودرو بعد از تغییر اولویت تحویل خودرو‌های با ظرفیت خالی از ۱۴۰۳ به امسال، اگر ظرفیتی وجود داشته باشد حتماً در آن مرحله شرکت خواهیم کرد.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به برنامه افزایش تولید برای سال ۱۴۰۲گفت:برای امسال ۹۰۰ هزار دستگاه در برنامه تولید داریم که تا ۳۰ فروردین ماه امسال ۶۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش تولید داشته و تلاش می‌کنیم از اواخر اردیبهشت ۱۴۰۲ میزان تولید خودرو را به روزی سه هزار دستگاه در ایران خودرو برسانیم.

آقای حسین کاظمی طرقی معاون بازاریابی و فروش سایپا هم گفت: خریداران واجد شرایطی که نتوانستند در مهلت تعیین شده (۲۸ تا ۳۰ فروردین) واریز وجه خود را تکمیل کنند از ساعت ۱۷ امروز پنج شنبه با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، ثبت نام خود را تکمیل کنند.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار