تماس با ما درباره ما

شرایط ثبت نام ایران خودرو 1402 اعلام شد + لینک ثبت نام و شرایط

شرایط ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲ اعلام شد، برای این دوره فراخوان تکمیل فرایند پیش فروش خودروهای پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک، دنا پلاس دستی و توربو و سورن پلاس بنزینی و دوگانه سوز با موعد تحویل مهر ۱۴۰۲ منتشر شده است.
شرایط ثبت نام ایران خودرو 1402 اعلام شد + لینک ثبت نام و شرایط

به گزارش تهران بهشت، شرایط ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲ اعلام شد بر این اساس ۶ خودروهای عرضه شده پیش فروش می‌شود. به این معنا که متقاضیان مبلغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب را طبق جدول زیر واریز کند؛ الباقی وجه خودرو پس از تعیین نهایی در زمان تحویل که مهر ۱۴۰۲ مشخص خواهد شد.

ثبت نام خودرو  پژو ۲۰۷ دستی: ۱۳۷ میلیون و ۳۰۰ هزارتومان پیش پرداخت

ثبت نام ایران خودرو پژو 207

شرایط ثبت نام ایران خودرو

متقاضیانی که سال گذشته از طریق ورود به سامانه یکپارچه خودرو فرایند ثبت نام ایران خودرو را طی کردند و اسامی آن‌ها به عنوان بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این شرکت برای آنها پیامک ارسال شده است می‌توانند در طرح پیش فروش ایران خودرو با موعد تحویل مهرماه ۱۴۰۲ شرکت کنند.

سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است وتمامی پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می شود.

مهلت واریز وجه ایران خودرو

ثبت نام از چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه فرصت واریز وجه ایران خودرو آغاز شده است و متقاضیان تا چهارشنبه سوم خرداد ماه زمان دارند.

لینک ثبت نام ایران خودرو یکپارچه

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو یکپارچه تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس  https://esale.ikco.ir/ انجام می شود. متقاضیان با مراجعه به لینک ذکره شده باید مبلغ پیش پرداخت خودرو را واریز کنند. همانطور که گفته شد الباقی وجه خودرو پس از تعیین قیمت نهایی در زمان تحویل محاسبه و دریافت می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار