تماس با ما درباره ما

سقوط بیت کوین به کانال ۴۶ هزار دلار

قیمت بیت کوین در اولین روزهای سال جاری میلادی به روند نزولی خود ادامه داده و به کانال ۴۶ هزار دلار سقوط کرده است.
سقوط بیت کوین به کانال ۴۶ هزار دلار

به گزارش تهران بهشت به نقل از راشاتودی، بیت کوین در سال 2021 یک سال پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشت و قیمت آن از نزدیک به 60000 دلار در آوریل به حدود 30000 دلار در ژوئیه رسید و سپس در نوامبر به حدود 69000 دلار به ازای هر سکه به بالاترین رقم در تاریخ خود رسید.

این ارز دیجیتال در سال 2021 نزدیک به 60 درصد رشد کرد و بسیار جلوتر از دارایی های سنتی بود اما این سال را زیر مرز 50 هزار دلار به پایان رساند و جمعه گذشته در حدود 47 هزار دلار معامله شد.

در سال جاری میلادی نیز تاکنون به روند نزولی خود ادامه داده و کاهش 1 درصدی داشته است. این رمزارز در ساعت 10:00 روز دوشنبه به وقت گرینویچ نزدیک به 46,890 دلار معامله شد.

این در حالی بود که نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور، روز یکشنبه پیش بینی کرده بود که قیمت بیت کوین در سال جاری میلادی دو برابر خواهد شد و در بحبوحه پذیرش رسمی به عنوان یک ارز مستقل، به 100 هزار دلار خواهد رسید.

در توییتی که وی روز یکشنبه منتشر کرد، بوکله چند پیش بینی هیجان انگیز را برای بزرگترین ارز دیجیتال جهان بر اساس ارزش بازار ارائه کرد.

السالوادور سال گذشته اولین کشوری بود که بیت کوین را به عنوان یک ارز قانونی و مستقل پذیرفت.

او در توییتی نوشت که بیت کوین ممکن است سرانجام در سال 2022 به قیمت 100 هزار دلاری برسد که مدت هاست به دنبال آن بوده است، در حالی که فکر می کند دو کشور دیگر آن را به عنوان ارز قانونی اتخاذ خواهند کرد.

علاوه بر این، بوکله نوشت که بیت کوین می تواند در انتخابات میان دوره ای ایالات متحده در ماه نوامبر به یک «مسئله اصلی انتخاباتی» تبدیل شود. وی همچنین به یک «سورپرایز بزرگ» در کنفرانس ماه آوریل در میامی درباره بیت کوین اشاره کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر