تماس با ما درباره ما

حباب قیمت سکه ۱۸۰ هزار تومان کاهش یافت

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر از کاهش ۱۸۰ هزار تومانی حباب قیمت سکه در هفته‌ای که گذشت خبر داد.
حباب قیمت سکه ۱۸۰ هزار تومان کاهش یافت

به گزارش تهران بهشت، محمد کشتی آرای درباره تحولات بازار سکه و طلا  اظهار داشت: قیمت انس جهانی طلا در پایان هفته نسبت به ابتدای هفته ۲۵ دلار افزایش داشت. 

وی افزود: نرخ ارز در هفته گذشته کاهشی بود و موجب شد بهای طلا و سکه کاهش یابد اما دوباره در اواسط هفته سیر صعودی را در پیش گرفت. 

کشتی آرای تصریح کرد: در مجموع هفته گذشته به دلیل کاهش قیمت ارز بهای سکه و طلا کاهش یافت و حباب سکه اول هفته ۳۸۰ هزار تومان حباب داشت و در پایان هفته ۲۵۰ هزار تومان شد؛ یعنی ۱۸۰ هزار تومان کاهش داشت.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: کاهش قیمت‌ها تا اواسط هفته قابل توجه بود و سکه طرح جدید به کانال ۱۱ میلیون تومان هم بازگشت، اما از روز چهارشنبه دوباره رشد داشت. 

وی درخصوص رشد بهای انس جهانی طلا، خاطرنشان‌کرد: سال نو میلادی و تغییرات سیاست‌های اقتصادی و شاخص‌های اقتصادی بر نرخ انس جهانی تاثیر می‌گذارد و از سوی دیگر نرخ بیکاری در آمریکا افزایش داشت و برخی از ارزش سهام در این کشور تغییراتی داشت که موجب رشد بهای انس جهانی طلا شده است.

کشتی آرای بیان‌داشت: معاملات در بازار طلا عادی است، البته داد و سندها به دلیل اینکه ممکن است قیمت‌ها کاهش با افزایش یابد با احتیاط انجام می‌شود. 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار