تماس با ما درباره ما

کدام خودرو در یک روز 13 میلیون گران شد؟ +جدول

ارزیابی بازار محصولات ایران خودرو نشان دهنده آن است که خانواده پژو امروز در بازار با جهش عجیب قیمت گذاری شدند.
کدام خودرو در یک روز 13 میلیون گران شد؟ +جدول

به گزارش تهران بهشت، به گفته فعالان بازار خودرو کمبود برخی از خودروها از جمله خانواده پژو 206 در بازار موجب شده تا برخی از محصولات خانواده 206 در بازار رشد 13 میلیونی در بازار داشته باشند. فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که این رشد قیمت به دلیل کمبود تقاضا در بازار و گرایش خریداران به پژو 207 باز می گردد؛ عاملی که باعث شده تا عرضه خانواده 206 در بازار کاهش یابد و این امر رشد قیمت آنها را به همراه داشته است.

از سوی دیگر بازار در حال حاضر گوش خود را برای اخبار مذاکرات دور جدید احیای برجام تیز کرده و بیش از همه به اخبار شنیده شده در این خصوص واکنش نشان می دهد.

 فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند که با توجه به اینکه بازار خودرو با نوسان قیمت گذاری می شود، عرضه و تقاضا در بازار همچنان در پایین حد خود قرار دارد و این امر موجب شده تا نه خریداری تمایلی برای عرضه در بازار داشته باشد و نه فروشنده وارد بازار شود.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار»، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «پژو 206 تیپ 2» در بازار بدون تغییر قیمت 267 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما تیپ 5 و مدل صندوق دار این خانواده جهش عجیب قیمت در بازار را تجربه کردند و با رشد 13 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند، در این شرایط قیمت «پژو 206 تیپ 5» در بازار به 330 میلیون تومان رسید و «پژو 206 صندوقدار» نیز در بازار 326 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.رشد قیمت این دو خودرو در بازار در حالی ثبت شد که به گفته فعالان بازار خودرو مدل 1400 این خودروها در بازار بسیار کم شده و قیمت های اعلامی به مدل 1399 مربوط می شود.

 
 

از سوی دیگر در میان خانواده سمند نیز امروز «سمند LX با موتورEF7» هم با افزایش 2 میلیونی در بازار  281 میلیون تومانی شد. «سمند سورن پلاس» نیز بدون تغییر در بازار 312 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «دنا پلاس توربو اتوماتیک» هم بدون تغییر در بازار 490 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «دنا معمولی» هم بدون تغییر در بازار  353 میلیون تومان قیمت خورد.

با توجه به رصد بازار «رانا پلاس» هم امروز بدون تغییر در بازار 310 میلیون تومان قیمت خورد.

ایران 24

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار