تماس با ما درباره ما

رپورتاژ آگهی چیست؟

در کشورهای دیگر، تبلیغات به عنوان روابط عمومی دیجیتال شناخته می‌شود، زیرا آن‌ها معتقدند که رپورتاژ آگهی یکی از مهم‌ترین راه‌های رشد روابط عمومی در تجارت است.
رپورتاژ آگهی چیست؟

به گزارش تهران بهشت، شاید در سایت‌های سرگرمی، خبری و یا فناوری متوجه شده باشید که پستی به طور کامل، یک سرویس یا یک برند خاصی را معرفی و سپس در پایان آن یک متن گزارشی درج می‌کنند که نشان دهنده‌ی تبلیغاتی بودن آن بنر است.

رپورتاژ آگهی به معنی یک آگهی یا مجله است که اطلاعاتی در مورد یک محصول یا خدمات را به سبک یک مقاله یا روزنامه عینی، به کاربران ارائه می‌دهد. البته زمان خرید رپورتاژ آگهی موقعی می‌باشد که شما بخواهید که رتبه‌ی سئوی سایت خود را در گوگل و یا دیگر موتور‌های جستوجو گر افزایش بدهید.

امروزه همه‌ی سایت‌های نوپا سعی دارند با روش‌های مختلف تولید محتوا و... بازدید کنندگان و مخاطبان هدف را به خود جذب کنند. در کشورهای دیگر، تبلیغات به عنوان روابط عمومی دیجیتال شناخته می‌شود، زیرا آن‌ها معتقدند که رپورتاژ آگهی یکی از مهم‌ترین راه‌های رشد روابط عمومی در تجارت است.

رپورتاژ آگهی یکی از راه‌های درامد زایی برای سایت‌های معتبر و پربازدید، به شمار می‌رود، به طوری که این سایت‌ها با توجه به اعتبار دامنه و تعداد بازدید کنندگان مبلغی را برای درج مطلب یا مقاله‌ای از شخص متقاضی دریافت می‌کنند. با توجه به جریمه گوگل برای تبلیغات متنی، رپورتاژ آگهی می‌تواند بهترین راه برای افزایش رتبه‌ی سئو و لینک سازی سایت شما باشد.

رپورتاژ

چرا رپورتاژ آگهی بهترین گزینه در بازاریابی اینترنتی و سئو است؟

شاید شما هم تبلیغات ازار دهنده را در بسیاری از سایت‌های ایرانی و یا خارجی دیده باشید، به محض این که وارد صفحه اصلی وب سایت شوید، تعداد قابل توجهی از بنرهای چشمک زن و پر رنگ و لعاب را مشاهده خواهید کرد. طبق امار این نوع تبلیغات هیچ سودی برای کاربران نخواهد داشت، زیرا اکثر کاربران به این نوع بنرها بی اعتماد هستند و روی آن‌ها کلیک نمی‌کنند.

اما رپورتاژ آگهی محتوایی است که می‌توان آن را به نوعی مانند یک مقاله نیز دانست. به زبانی ساده‌ تر رپورتاژ آگهی‌ ها در صفحه اصلی سایت‌های معتبر به عنوان یک مقاله و یا یک برگه، قرار می‌گیرد و کاربران برای خواندن آن مقاله بر روی آن کلیک می‌کنند.

مزایای خرید و زمان خرید رپورتاژ آگهی

یکی از دلایلی که باعث اهمیت زیاد رپورتاژ آگهی می‌شود، فراگیر بودن این روش است که می‌توانید محتوا را در وسعت گسترده‌ای دررسانه و وب سایت‌های معبر منتشر کنید. البته در زمان خرید رپورتاژ آگهی مزایای زیادی شامل حال شما می‌شود که در ادامه به برخی از مهم‌ترین مزایای آن اشاره می‌کنیم:

بازدید بیشتربا خرید رپورتاژ آگهی

با توجه به فراگیر بودن و جامعیت رپورتاژ آگهی که در بالا به آن اشاره کردیم، شما می‌توانید کانال‌های توزیع محتوای زیادی را چون سایت‌های پربازدید و پرمخاطب، شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های مکتوب و… انتخاب کنید تا بتوانید طیف وسیعی از مخاطبان را هدف قرار دهید. بنابراین انتشار رپورتاژ آگهی شانس دیده شدن برند و محصولات شما را چندین برابر می‌کند و یکی از کارکردهای اصلی رپورتاژ برندسازی و آگاهی از برند محصول شما است.

مناسب برای انواع کسب و کار

 

یکی دیگر از مزایای مهم خرید رپورتاژ آگهی دائمی این است که همه کسب و کارهای کوچک و بزرگ می‌توانند از این روش استفاده کنند.

افزایش اعتماد و اعتبار کسب و کار شما

 

همان طور که پیشتر اشاره کردیم یکی از مهمترین مزایای خرید رپورتاژ آگهی در وب سایت‌های پر بازدید انتشار محتوا این است که اعتبار برند یا محصول شما نسبت به گذشته افزایش می‌یابد و باعث افزایش شناخت و آگاهی از محصول شما می‌شود. توجه داشته باشید که در زمان خرید رپورتاژ آگهی و آپدیت کردن آن به صورت مداوم می‌تواند هر چه بیشتر به شناخته شدن و محبوب‌تر شدن محصول و برند شما کمک کند.

قیمت به صرفه‌ی خرید رپورتاژ آگهی

 

رپورتاژ آگهی از برخی روش‌های تبلیغاتی دیگر صرفه‌ی اقتصادی مناسب ‌تری دارد و حتی اگر رپورتاژ آنقدر قوی و جذاب باشد که بتواند مخاطبان بیشتری جذب کند، بسیاری از وب سایت‌های معتبر مشتاق هستند که آن را با هزینه‌ی کمتری منتشر کنند.

شما با یک هزینه مناسب می‌توانید پیام خود را به گوش مخاطبان خود برسانید، و توجه داشته باشید که زمان خرید رپورتاژ اگهی تاثیر زیادی بر روی بازدید و دیده شدن محتوای شما خواهد گذاشت که در ادامه بیشتر به فرایند زمان خرید رپورتاژ آگهی می‌پردازیم.

افزایش رتبه‌ی سئو

زمان خرید رپورتاژ آگهی یکی از مهم‌ترین و موثرترین روش‌ها در گرفتن بازدید بیشتر و بهبود سئو سایت است. علت اصلی این مسئله اینجاست که وقتی رپورتاژ آگهی خود را در یک سایت پرمخاطب منتشر می‌کنید، زمان خرید رپتورتاژ آگهی، مسئله‌ برای دیده شدن آن توسط مخاطبانی خاص است تا شما را به هدف تبلیغاتی موثر برساند.

ضمن اینکه انتخاب زمان خرید رپورتاژ آگهی شما، به افزایش بازدید در رتبه‌ی گوگل کمک می‌کند و نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت.

تکنیک ها و استراتژی ‌های خرید رپورتاژ آگهی

برای پاسخ به سوال بهترین زمان خرید رپورتاژ آگهی و تکنیک‌های جذب مخاطب چیست؟، باید این نکته‌ را در نظر داشته باشید که اگر محتوای آگهی خود را به یک تولید کننده محتوای حرفه‌ای بسپارید، او می‌تواند با استفاده از تکنیک‌های متنی مختلف نکات ضروری و آموزنده‌ و همچنین روش‌های جذب مخاطب را بر روی آگهی شما پیاده سازی کند.

این امر باعث می‌شود که کاربران این حس را داشته باشدند که در حال یادگیری یک ترفند یا یک فناوری در تکنولوژی هستند.

در این راستا کاربران تبلیغات و محتوای شما را در سایت‌های معتبر مطالعه کرده و با ویژگی‌های کسب و کار اینترنتی، وب سایت و خدمات شما آشنا می‌شوند. در واقع می‌توان گفت با خرید رپورتاژ آگهی و داشتن استراتژی‌های مناسب می‌توانید به راحتی برندسازی و لینک سازی خوبی انجام دهید.

نکاتی مهم برای خرید رپورتاژ آگهی

بهترین خصوصیت یک رپورتاژ آگهی دائمی بودن آنها است. یعنی مطلب یا مقاله شما برای همیشه در سایت مورد نظر بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای باقی می‌ماند، ولی در صورت خرید تبلیغات متنی باید هر ماه با پرداخت هزینه آگهی خود را تمدید کنید.

خصوصیات دیگری از رپورتاژ آگهی، که با رعایت کردن آن‌ها می‌توانید نتایج خوبی با انتشار آن در سایت‌های مختلف به دست اورید و رتبه سایت خود را افزایش بدهید. متن رپورتاژ آگهی شما باید یک متن و مقاله غیر کپی باشد و نگارش آن باید طبق اصول نوشته شود، در غیر این صورت کمکی به پیشرفت سایت شما نمی‌کند و حتی باعث آسیب رسیدن به رتبه سایت شما خواهد شد.

اصول نگارشی مهم در رپورتاژ آگهی می‌تواند از عنوان یا سرتیتر مناسب شروع شود، و محتوای مناسب و خوبی به کاربران ارائه دهد و در متن آن استفاده از کلمات کلیدی بسیار می‌تواند به سئو سایت شما کمک کند. از پر حرفی در محتوای رپورتاژ آگهی خودداری کنید و تعداد کلمات باید در حد معمول باشد.

بهترین زمان خرید رپورتاژ آگهی

زمان خرید رپورتاژ آگهی برای وب سایت شما می‌تواند به صورت دلخواه و انتخابی باشد ولی شما باید به زمان خرید رپورتاژ آگهی توجه کنید.

زیرا زمان خرید رپورتاژ اگهی می‌تواند تاثیر زیادی بر روی سئو وب سایت شما بگذارد. بعضی از متخصصین معتفد هستن که بهترین زمان خرید رپورتاژ آگهی در اخر هفته می‌باشد و یا بعضی دیگه از آن‌ها وسط هفته و در تایم عصر را پیشنهاد می‌کنند.

اما شما این را بدانید که زمان خرید رپورتاژ آگهی کاملا به نوع کسب و کار و تجارت شما مربوط می‌شود، به طوری که باید تعیین کنید چه زمانی برای بهتر دیده شدن کسب و کار شما مناسب‌تر است.

توجه داشته باشید قبل از انتخاب زمان خرید رپورتاژ آگهی یک رسانه معتبر و معتمد را برای خرید انتخاب نمایید.

نکات پایانی برای بهترین زمان خرید رپورتاژ اگهی

اکنون ما می‌دانیم که امروزه رپورتاژ آگهی می‌تواند تاثیر گذاری بسیاری در کسب و کار‌های کوچک و بزرگ داشته باشد و به بهبود رتبه‌ی سئوی سایت و لینک بیلدینگ و لینک سازی وب سایتمان کمک کند. توجه کنید که زمان خرید رپورتاژ آگهی بسیار مهم است زیرا موجب جذب مخاطبان در قشر‌های مختلف می‌شود.

منبع: منیبان

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار