تماس با ما درباره ما

قیمت سایپا شاهین دنده ای در بازار فروردین ۱۴۰۱

با آغاز به کار بازار خودرو در فروردین ۱۴۰۱، شاهد هستیم که قیمت بسیاری از خودروهای صفر کیلومتر در سال جدید مشخص شده است. در حال حاضر قیمت شاهین دنده ای تیپ G هم در بازار این روزها ثبات پیدا کرده است.
قیمت سایپا شاهین دنده ای در بازار فروردین ۱۴۰۱

به گزارش تهران بهشت، با توجه به بررسی های انجام شده تا ۱۷ فرودین ماه، قیمت شاهین دنده ای تیپ G با مدل ۱۴۰۰ آنچنان تفاوتی نسبت به اسفند سال گذشته پیدا نکرده است و تا حدی جو رکود حاکم بر بازار خودرو، باعث شده تا گران ترین سدان سایپا هم آنچنان نوسان قیمتی را تجربه نکند.

در بازار ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ قیمت شاهین G سفید رنگ در بازه ۳۳۵ تا ۳۴۳ میلیون تومان تعیین شده است. این در حالی است که قیمت کارخانه ای سایپا برای این سدان با مدل ۱۴۰۱، ۳۴۳ میلیون و ۷۹۳ هزار تومان بوده و در شرایط فعلی، بسیاری از دلالان سعی دارند تا حداقل با قیمتی نزدیک به کارخانه شاهین G را به فروش برسانند.

بررسی های خبرنگار اسب بخار از بازار خودروی ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ نشان می دهد که قیمت های مختلف شاهین G به شرح زیر است:

کارکرد (کیلومتر) رنگ قیمت شاهین دنده ای (تومان) / ۱۷ فروردین ۱۴۰۱
۰ سفید ۳۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰
۰ سفید ۳۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۰ نقره ای ۳۴۴٫۰۰۰٫۰۰۰
۰ مشکی ۳۴۷٫۰۰۰٫۰۰۰
۰ خاکستری ۳۴۷٫۰۰۰٫۰۰۰
۰ بادمجانی ۳۴۹٫۰۰۰٫۰۰۰
۰ آبی ۳۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰
۰ قهوه ای ۳۴۸٫۰۰۰٫۰۰۰

ارسال نظر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین کامجودشتکی
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
سلام من خودرو شاهین پنج ماه ثبت نام کردم الان دوماه فیکس تکمیل وجع کردم وچک دادم اولین چک باید پانزده دو؟هزاروچهارصدودو؟باید پاس بشه وماشین هنوز؟تحویل من ندادن وهرچه میرم نمایندگی هیچ جواب درستی به من نمیدن ایران خودروخیلی؟بهتره جواب دهی شون

پربازدیترین ها

آخرین اخبار