تماس با ما درباره ما

ریزش شدید بیت‌کوین، تهدید یا فرصت؟

در حالیکه بیت‌کوین در محدوده 21 هزار دلار معامله می‌شود برخی از کارشناسان عقیده دارند که ریزش بیشتر هم امکان‌پذیر است.
ریزش شدید بیت‌کوین، تهدید یا فرصت؟

به گزارش تهران بهشت، استراتژیست معروف بازار رمزارزها که با نام مستعار Dave the Wave شناخته می‌شود می‌گوید: بیت‌کوین وارد منطقه خرید من شد. پس از دو سال دوباره به منطقه امنی برای خرید رسیدیم.

این تحلیلگر معتقد است که زیر ۲۵ هزار دلار فرصت مناسبی برای خرید بیت‌کوین است. البته او عقیده دارد که برای خرید نباید تمام سرمایه را در این محدوده وارد بازار کرد. بلکه باید پله‌ای خرید انجام داد تا اگر قیمت دوباره ریزش کرد بتوانیم میانگین کم کنیم.

بیت‌کوین در زمان نوشتن این گزارش در محدوده ۲۱ هزار دلار معامله می‌شود. این ارز دیجیتال در این هفته گذشته ۲۰ درصد ریزش کرد و حدود ۷۰ درصد با سقف قیمتی خود فاصله دارد. حالا علاوه بر این‌ها برخی از کارشناسان عقیده دارند که بیت‌کوین یک رویداد فروش دیگر در پیش دارد.

آرتور هیز، مدیرعامل سابق BitMEX با تحلیل داده‌های زنجیره‌ای می‌گوید: اکثر وام‌گیرنده‌ها بر بستر اتریوم با ریزش بازار نمی‌توانند به تعهدات خود عمل کنند و یک قتل‌عام دیگر در راه است. بیایید کمی به بازار نگاه کنیم، پیش‌بینی‌ها می‌گوید کف بیت‌کوین ۲۰ هزار دلار و کف اتریوم هزار دلار است. اگر این محدوده بشکند بزرگان بازار چاره‌ای جز فروش دارایی خود ندارند.

«تا آنجایی که من روی نمودارها می‌بینم تنها راه این است که کتاب دعای لرد ساتوشی را بخوانید و امیدوار باشید خدا به داد بازار رمزارزها برسد. چون اگر سطوح حمایت شکسته شود ممکن است آنقدر به کیف پول خود سرنزنید که رمزتان را یادتان برود.»/ تجارت نیوز

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار