تماس با ما درباره ما

تولیدی لباس بچه گانه حراجی؟!

تولیدی لباس بچه گانه حراجی و خریدلباس های حراجی و عمده فروشی لباس بچه گانه
تولیدی لباس بچه گانه حراجی؟!

به گزارش تهران بهشت، تولیدی لباس بچه گانه حراجی ها کجاست؟!برای خیلی از خریداران عمده فروشی لباس بچه گانه که به دنبال لباسهای حراجی هستند .به این دلیل در این بازار شما باید هر نوع جنس با هر نوع کیفیت و قیمت داشته باشد تا بتوانید فروش خوبی داشته باشید.شاید خیلی ها با شنیدن لباس حراجی به این فکر فرو روند که جنس های بی کیفیت عرضه میشوند و به خاطر همان زیاد سمت این اجناس نمی روند.

به این موضوع میشود از چند جهت نگاه کرد. بله اگر به این موضوع از یک سمت دیگه نگاه کنیم درست می باشد.خوب جنس های حراجی کیفیت لازم را ندارند و به علت پایین بودن قیمت آن مورد استقبال عموم قرار گرفته است.و به همین علت است لباسهای حراجی نام گرفته اند.

از یک سمت دیگر میشود به این موضوع نگاه کرد که بعضی ها از تولیدی لباس بچه گانه وقت یک مدل کاری را تولید می کنند برای مثال 50 جین از یک مدل کار تولید میشود و از این 50 جین 45 جین فروخته میشود و ما بقی انتهای کار که می ماند که اکثر تولیدی ها این مقدار مانده را با قیمت پایین تر عرضه میکنند و این محصولات به دست مشتریان به عنوان لباسهای حراجی می رسد که خوب این اجناس دارای کیفیت لازم هستند.

از طرف دیگر که میشود به این موضوع نگاه کرد که این است که بعضی از مدل ها از لحاظ سایز بندی و و رنگ بندی ناقص میشود و به همین دلیل به قیمت مناسب تری به دست مشتریان می رسد.که بازهم به عنوان لباس حراجی نام میگرند.

در کشور ایران تولیدی لباس بچه گانه حراجی فراوانی هست که با تولید کردن اجناس با قیمت مناسب در حال تولید کردن هستن که با استفاده از مواد اولیه متوسط و رو به پایین اجناس را تولید میکنند

در این واحدهای تولیدی لباس بچه گانه حراجی تمام تلاش این است که قیمت تمام شده اجناس پایین باشد و کیفیت زیاد مد نظر نیست.از این رو نباید زیاد درباره کیفیت این محصولات صحبتی کنیم و بیشتر باید درباره این که اجناس با این قیمت چطور تولید میشوند صحبت کنیم.

تی-شرت-پسرانه

نکته مهم این است که بعضی از مشتریان این اجناس را تهیه میکنند می گویند ما این اجناس را از تولیدی ها تهیه کردیم و چند سال هم استفاده کرده ایم و هیچ مشکلی برای این جنس پیش نیامده است بیاید درباره این موضوعات مقداری باهم صحبت کنیم که چرا بعضی از اجناس با این که قیمت خیلی مناسب و پایین دارند زیاد کارایی دارند و دوام زیادی دارند.

لباس های حراجی

شاید برای شما جالب توجه باشد که وقتی یک تولیدی رو به برشکستگی باشد لباسهای مرغوب و درجه یک خود را به حراج میگزارد این هم یک نوع لباسهای حراجی است که امیداوریم برای هیچ تولیدی این اتفاق پیش نیایید.موارد زیادی هست که لباسهای حراجی را به وجود می آورد. حتی به یک مورد جالب رو هم بررسی کنیم.

شاید فروش آخر فصل همیشه به گوش تان خورده است و برایتان جالب باشد که حراج آخر فصل که پوشاکی با بهترین قیمتها عرضه و به فروش میرسند ولی چرا قیمت ها این قدر پایین هستن؟!آیا واقعا آخر فصل هست یا نه موارد دیگه برای فروش این لباسها هم هست؟

بله شاید شما به عنوان آخر فصل خرید کنید ولی این نکات را در نظر بگیرید که :

1-شاید این لباسها در اول فصل تولید شده اند و به خاطر ضعف مدل و رنگ بندی تا الان به فروش نرفته اند و با قیمیت خیلی پایین به حراج گذاشته اند.که همه فکر میکنند حراج آخر فصل است2-مورد بعدی این است که لباسها شاید از لحاظ سایز بندی و رنگ بندی ناقص شده اند و در واقع فروش این مدلها به سختی انجام شود که وقتی به عنوان حراج آخر فصل در ردیف فروش قرار بگیرید کمی وسوسه انگیز باشد و جلب توجه کند.3شاید این مورد درهمه ای حراجی ها صدق نکند ولی شما هنگام خرید حتما دقت کنید که لباسهای را که میخرید حتما سالم باشند و مشکلی نداشته باشند.  

خیلی از تولیدی های معتبر در دنیا و ایران هستن که برای فروش بیشتر خود از کلمه حراج استفاده میکنند و مرسوم هم هست دربازار البته داریم میگیم تولیدی های معتبر که از جمله نایک -آدیداس وغیره در خارج از ایران و در داخل ایران برندهایی از جمله هاکوپیان -ال سی من و تولیدی لباس بچه گانه پایتخت و غیره را میتوان نام برد که از جمله این مدل فروشهای حراج را دارند.

البته این مدل فروشها برای این نوع تولیدی ها بیشتر وقت ها آخر فصل انجام میشود و حتی آخرفصل هم کمتر پیش میاد که حراج بزارن ولی خوب الان در کل دنیا مرسوم شده حراج و بازار هم رقابتی تر شده و برای این که عقب نباشن این مدل فروشها را انجام میدهند.

عمده-فروشی-لباس

تولیدی لباس بچه گانه حراجی

خوب بیایید کمی درباره این صحبت کنیم که چرا یک تولیدی لباس بچه گانه و یا نه هر تولیدی چرا باید سمت تولید لباس حراجی برود علت چیه که باید یک جنس حراجی و بی کیفیت تولید شود و آن هم با تیراژ های زیاد تولید شود.

شاید علتهای زیادی هست که بتوانیم نام برد ولی در این قسمت به مهمترین عوامل تولید کردن لباس حراجی نام ببریم.ببینید یکی از عوامل مهم احتیاج و نیاز بازار هست و مردم درخواستهای فراوانی برای این نوع پوشاک حراجی دارند که با نوع وضعیت اقتصادی مردم خواهان و درخواستهای زیادی برای تولید کردن این نوع پوشاک هست.

وقتی خواهان زیاد میشود قطعا تولید هم زیاد میشود و این تولید فراوان بیشتر به درخواست خود مردم انجام میشود. وقتی از این مدل لباسها درخواست زیاد میشود مطابقا تولیدات هم بیشتر میشود.

حالا از این جهت هم میشه نگاه کرد که وقتی تیراژ تولید میرود بالا در مقابل آن هم سود بیشتری برای تولیدی ها دارد.وقتی بحث سود میشود برای هر تولیدی وسوسه انگیزتر است که به سمت تولیدات این مدل کارها بروند.

ما تولیدهای فروانی داریم که از این مدل کارهای حراجی تولید میکنند ولی همه این تولیدی ها موفق نیستن و سود خوب نمیکنند و خیلی از این تولیدی ها ضرر میکنن و باعث برشکستگی آن ها میشود.به این علت است که تجربه کافی در تولید ندارن و بدون تجربه و کمک گرفتن از افراد با تجربه و خبره در این کار شروع  به تولید میکنند که در آخر به ورشکستگی منجرمیشود.

ما سعی کردیم در این مقاله انواع تولیدی لباسهای حراجی را با  هم مقایسه کنیم و عیب و ایرادات آن را به شما معرفی کنیم که به راحتی برای خرید تصمیم بگیرد و مشکلی نباشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار