تماس با ما درباره ما

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران

شرکت تصفیه آسا، نمایندگی تصفیه آب خانگی مینروا Minerva تایوان، انواع محصولات این برند و هم چنین لوازم جانبی آن را که دارای استاندارد های جهانی و کاملا اورجینال هستند را در تهران و دیگر استانها عرضه می کند.
مرکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران

به گزارش تهران بهشت، آب حیاتی ترین و ضروری ترین مایع برای زندگی بشر است و ما در طول روز از این ماده برای نوشیدن و سایر موارد استفاده می کنیم. آب نا سالم خطرات و آسیب های جدی همچون سرطان و مشکلات گوارشی و کلیوی و بیماری های عفونی را سبب شود. آبی که از طریق لوله کشی به منازل می رسد به دلیل وجود کلر و پوسیدگی های لوله های آب، کیفیت خوبی ندارد و هم چنین مواد آلوده ی دیگری نیز در آن وجود دارد که توسط تصفیه خانه های شهر به طور کامل از بین نرفته اند. به همین منظور استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی برای دستیابی به آبی سالم و بهداشتی بسیار ضروری است.

 شرکت تصفیه آسا، نمایندگی تصفیه آب خانگی مینروا Minerva تایوان، انواع محصولات این برند و هم چنین لوازم جانبی آن را که دارای استاندارد های جهانی و کاملا اورجینال هستند را در تهران و دیگر استانها عرضه می کند. شما می توانید برای اطلاع از انواع مدل های عرضه شده توسط شرکت تصفیه آسا با کارشناسان و مشاورین فروش شرکت شماره 02177167717 به صورت 24 ساعته شبانه روزی تماس حاصل فرمایید تا بهترین دستگاه تصفیه آب مورد نیاز منزل شما در اختیارتان قرار گیرد.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب خانگی از روش های مختلفی برای تصفیه ی آب بهره می گیرند. در حال حاضر  بهترین برند تصفیه آب، مینروا Minerva تایوانی است که از بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی در دنیا،یعنی سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis بهره می گیرد. این سیستم می تواند املاح مضر موجود در آب آشامیدنی را تا ابعاد 0,0001 میکرون حذف کند. این املاح مضر شامل کلر، نیترات، نیتریت، آلومینیوم، آرسنیک و دیگر مواد شیمیایی هستند. در ادامه به بررسی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا فیلتر می پردازیم.

دستگاه تصفیه آب اسمزمعکوس

مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز اسمز معکوس Minerva RO8_O2PLUS پر فروش ترین و کامل ترین دستگاه آن است که با فیلترهای مراحل اول تا سوم املاح درشت همچون شن و ماسه و گل و لای درون آب را حذف می نماید. فیلتر مرحله دوم و سوم نیز با حذف کلر و گاز ها و مواد شیمیایی دیگر از آب آشامیدنی مزه و رنگ و طعم آب را بهتر کرده و از مشکلاتی مثل خشکی پوست و ریزش مو جلوگیری می کند.

فیلتر مرحله چهارم ممبران دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس، مهم ترین بخش دستگاه مینروا و فیلتر اصلی آن محسوب می شود. فیلتر ممبران فیلمتک 13 لایه با دارا بودن غشای اسمزی و میلیون ها منافذ ریز ، تمام املاح ریز موجود در آب لوله کشی را از آب تصفیه نموده و سپس به پساب فاضلاب هدایت می کند. پس از عبور آب از ممبران ، سختی آب آشامیدنی تا زیر 100 که طبق استاندارد جهانی بهداشت WHO برای سلامت بدن مناسب است کاهش می یابد.

فیلتر مرحله پنجم به بهبود طعم رنگ و بو در آب تصفیه شده می پردازد. فیلتر مینرال مرحله ششم مینروا، املاح معدنی مفید مورد نیاز بدن که در مراحل قبل از بین رفته اند همچون کلسیم، سدیم، بی کربنات و منیزیم را در آب تصفیه شده اضافه می کند. فیلتر قلیایی کننده دستگاه اسمز معکوس در مرحله هفتم با افزایش سطح PH آب آشامیدنی و نگهداری آن بین 7.5 الی 9 خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی به آب خواهد داد.

فیلتر مرحله هشتم اکسیژن ساز آنتی باکتریال برند مینروا، میزان اکسیژن موجود در آب تصفیه شده را افزایش می دهد و باکتری های مضر موجود در آب را حذف می نماید.

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران

دستگاه تصفیه آب قلیایی

تصفیه آب خانگی هفت مرحله ای یونیزه قلیایی ساز مینروا مدل Minerva RO7_ALKALINE یک مرحله کم تر از مدل قبلی دارد و تنها  تفاوت مدل هفت مرحله ای مینروا با سیستم هشت مرحله ای عدم وجود فیلتر اکسیژن ساز می باشد که باعث شده این مدل قیمت متری نیز نسبت به مدل 8 مرحله ای داشته باشد.

تصفیه آب یونیزه قلیایی، سطح پی اچ در آب آشامیدنی را افزایش می دهد که از مضرات آب اسیدی جلوگیری می کند و علاوه بر آن فواید زیادی هم چون خواص ضد سرطانی را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. نوشیدن آب اسیدی بیماری هایی چون رفلاکس معده و مشکلات گوارشی را به همراه دارد که شما با نوشیدن آب قلیایی می توانید از این مشکلات پیشگیری نمایید.

سلول های سرطانی در بدن برای رشد نیازمند به یک محیط اسیدی دارند و در محیط قلیایی نمی توانند تکثیر و رشد پیدا کنند. به همین منظور شما با نوشیدن آب قلیایی در طول روز به بدن خود کمک می کنید تا سطح قلیایی خون افزایش یابد و با سطح خون قلیایی از بروز سرطان جلوگیری می شود.

دستگاه تصفیه آب فرابنفش

تصفیه آب لامپ یو وی دار مینروا مدل Minerva RO8_UV یک دستگاه هشت مرحله ای است که در مرحله هشتم خود یک فیلتر فرابنفش دارد. این فیلتر با دارا بودن اشعه ماورا بنفش مخصوص آب هایی است که کلر زنی نشده اند .این دستگاه مناسب آب چاه شهرک ها و ویلا ها می باشد که آلودگی میکروبی زیادی دارند. اشعه ماورا بنفش در فیلتر مرحله هشتم آب چاه را کاملا ضد عفونی می کند تا بتوان از آب چاه خانگی برای آشامیدن استفاده نمود.

رنج قیمت تصفیه آب خانگی

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب در فروشگاه اینترنتی تصفیه آسا از دو میلیون تومان تا پنج میلیون تومان متغییر است. قیمت هر دستگاه با توجه به تعداد مراحل و برند آن با یکدیگر متفاوت می باشند. انواع مدل های تصفیه آب خانگی تایوانی مینروا بسیار قیمت مناسبی دارند و نسبت به کارایی و کیفیت آن ها ارزش خرید بالایی نیز دارند. قیمت دستگاه تصفیه آب در سایت تصفیه آسا علاوه بر گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات دارای تضمین قیمت نیز بوده و انواع مدل های مینروا Minerva اصل تایوان در سراسر ایران با یک قیمت یکپارچه به فروش میرسند.

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران

نمایندگی دستگاه تصفیه آب در تهران

تصفیه آسا شرکتی معتبر و با سابقه در زمینه عرضه و فروش اینترنتی انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلترهای آب تصفیه کن می باشد که به فروش آنلاین تصفیه آب از طریق سایت شرکت را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است.

"شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد."

کیفیت قطعات و فیلترهای عرضه شده توسط مجموعه تصفیه آسا کاملا درجه یک و اورجینال می باشد. از جمله خدمات ارزنده شرکت تصفیه آسا نصب و ارسال رایگان، گارانتی بدون قید و شرط تمام قطعات، اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی و سرویس دوره ای، بهره مندی از تخفیفات ویژه می باشد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار