تماس با ما درباره ما

سکه امامی ۱۷ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان شد!

قیمت طلا و سکه امروز هم افزایشی است؛ به نحوی که در هر دو بازار قیمت‌ها در حال فتح کانال‌های جدید هستند و سکه بهار آزادی توانسته است رکوردشکنی کرده و در کانال ۱۷ میلیون تومانی قرار گیرد. نیم سکه نیز توانسته است کانال تازه‌ای را فتح کند.
سکه امامی ۱۷ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان شد!

به گزارش تهران بهشت، قیمت طلا و سکه در بازار تهران، معاملات روز جاری را با افزایش آغاز کرده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار اکنون با قیمت یک میلیون و ۶۰۲ هزار تومان معامله می‌شود؛ قیمت طلا امروز در زمان بازگشایی روی نرخ یک میلیون و ۵۹۴ هزار تومان بود.

قیمت سکه نیز امروز روندی صعودی را در پیش گرفته است. معاملات سکه امامی که روز گذشته روی قیمت ۱۷ میلیون و ۵۷۶ هزار تومان بسته شده بود، امروز در سطح ۱۷ میلیون و ۷۰۴ هزار تومان بازگشایی شد. در حال حاضر سکه امامی با قیمت ۱۷ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان معامله می‌شود و حباب آن دو میلیون و ۴۵۳ هزار تومان است.

قیمت سکه بهار آزادی هم امروز در مسیر افزایشی حرکت کرد و رکورد تاریخی خود را شکست؛ در حال حاضر قیمت سکه بهار آزادی روی رقم ۱۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملات روز گذشته این نوع سکه ۱۶ میلیون و ۸۵۹ هزار تومان بوده و امروز نیز سکه بهار آزادی روی قیمت ۱۶ میلیون و ۹۰۳ هزار تومان بازگشایی شده بود. حباب سکه بهار آزادی در حال حاضر یک میلیون و ۷۱۴ هزار تومان است.

نیم‌سکه هم امروز رکورد تازه‌ای را ثبت کرد و به ۱۰ میلیون تومان رسید. آخرین قیمت معاملات نیم‌سکه در روز گذشته ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود و امروز هم روی قیمت ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بازگشایی شد. بر همین اساس نیم‌سکه توانسته است روند رشد خود را ادامه دهد و حالا به کانال جدید وارد شود. حباب نیم‌سکه در حال حاضر دو میلیون و ۳۳۰ هزار تومان است.

در سمت دیگر بازار، قیمت ربع سکه هم به کانال جدید وارد شده و امروز ۷ میلیون تومانی شده است. ربع سکه در آخرین معامله روز گذشته ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورده بود. در همین حال این نوع از سکه امروز روی قیمت ۶ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بازگشایی شده بود. در حال حاضر حباب ربع سکه به سه میلیون و ۱۵۱ هزار تومان رسیده است.

در همین حال قیمت سکه گرمی هم امروز افزایشی بوده و به سطح سه میلیون و ۶۱۵ هزار تومان رسیده است. آخرین قیمت معاملات سکه گرمی در روز گذشته سه میلیون و ۶۱۰ هزار تومان بوده است.

ارسال نظر