تماس با ما درباره ما

۵ اپلیکیشن برتر تاکسی اینترنتی در ایران که باید بشناسید

در این مطلب به معرفی 5 اپلیکیشن برتر تاکسی اینترنتی در ایران خواهیم پرداخت.
۵ اپلیکیشن برتر تاکسی اینترنتی در ایران که باید بشناسید

به گزارش تهران بهشت، در سال‌های اخیر، با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت و فضای مجازی، بستر مناسبی برای راه‌اندازی فعالیت‌های آنلاین و اینترنتی از جمله تاکسی های اینترنتی فراهم شده است. این سرویس های اینترنتی زمینه استخدام افراد مختلفی را نیز به وجود آورده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به استخدام اسنپ و تپسی اشاره کرد.

در حال حاضر، تنها کافی است که مسافران، اپلیکیشن تاکسی اینترنتی موردنظرشان را بر روی گوشی موبایل خود نصب داشته باشند. در این صورت می‌توانند در هر نقطه از شهر، با تعیین مبدا و مقصد و مشاهده هزینه، درخواست تاکسی آنلاین را ثبت کنند. راننده‌تاکسی نیز در کمترین زمان ممکن به مبدا رسیده و مسافر را به مقصد نهایی خود می‌رساند. اما بهترین تاکسی اینترنتی در ایران کدام است؟ در مقاله پیش رو به معرفی 5 اپلیکیشن برتر تاکسی اینترنتی در ایران خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین تاکسی های اینترنتی در ایران

در سال‌های گذشته، تاکسی های آنلاین در ایران، به کمک رانندگان و مسافران آمده‌اند؛ به‌گونه‌ای که برای مسافران مقرون به صرفه بوده و امکان درخواست تاکسی با هزینه پایین در کمترین زمان ممکن را برای آن‌ها فراهم کرده‌اند. از طرف دیگر، همان‌طور که در آگهی‌های استخدام تاکسی های اینترنتی همچون آگهی‌های استخدام اسنپ و تپسی مشاهده می‌شود، این سرویس‌های آنلاین، زمینه اشتغال رانندگان و افرادی در حوزه‌های مختلف را به وجود آورده‌اند.

از جمله این تاکسی های آنلاین می‌توان به تاکسی اینترنتی اسنپ، تاکسی اینترنتی تپسی، تاکسی اینترنتی ماکسیم، تاکسی اینترنتی کارپینو، تاکسی اینترنتی هیترو و تاکسی اینترنتی دینگ اشاره کرد. اما از میان این اپلیکیشن های تاکسی آنلاین، کدام یک بهتر است؟

برای تعیین بهترین تاکسی های اینترنتی در ایران باید به بررسی ویژگی‌های مهمی مانند مناسب‌بودن قیمت‌گذاری برای مسیرهای درون شهری، داشتن کدهای تخفیف برای مناسبت‌های ویژه، برخورداری از سرویس های اینترنتی مختلفی مانند ارسال اینترنتی کالاها به محل، مناسب‌بودن تعداد راننده‌ها و خودروها، برخورداری از نسخه مرورگر علاوه بر داشتن اپلیکیشن برای رابط کاربری حرفه‌ای و سریع، ایجاد حس امنیت و آرامش برای مسافر و داشتن وسیله نقلیه ویژه افراد معلول در میان تاکسی های آنلاین مختلف پرداخت.

در ادامه بر اساس ویژگی‌های مطرح‌شده، به معرفی 5 اپلیکیشن برتر تاکسی اینترنتی در ایران خواهیم پرداخت.

تاکسی اینترنتی اسنپ

اسنپ که به‌عنوان اولین نرم افزار ایرانی طراحی‌شده برای حمل و نقل آنلاین شناخته می‌شود، فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است و در حال حاضر یکی از بهترین تاکسی های اینترنتی ایران محسوب می‌شود. همان‌طور که در آگهی‌های استخدام اسنپ نیز به چشم می‌خورد، این تاکسی اینترنتی فرصت شغلی مناسبی را برای اشتغال رانندگان و افرادی با تخصص‌های مختلف فراهم کرده است.

از جمله این موقعیت‌های شغلی می‌توان به مواردی مانند کارشناس فروش میدانی، کارشناس منابع انسانی، کارشناس آموزش و پشتیبانی، کارشناس ارتباطات و کارشناس احراز هویت اشاره کرد.

این تاکسی اینترنتی در شهر تهران و بیش از 100 شهر کوچک و بزرگ به ارائه خدمات مختلف می‌پردازد. اسنپ علاوه بر امکان درخواست تاکسی، امکانات دیگری همچون درخواست پیک موتوری، سفارش اینترنتی غذا، امکان رزرو هتل و درخواست موتورسیکلت برای جابه‌جایی درون شهری نیز برای مسافران خود در نظر گرفته است.

تاکسی اینترنتی اسنپ نسبت به سایر تاکسی های آنلاین، مزایایی دارد که به‌عنوان نمونه می‌توان به عدم قطع موقت و دائمی سرورها، داشتن سرعتی بالاتر در مقایسه با دیگر اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی، امکان فعالیت رانندگان بسیاری در اغلب نقاط شهر و امکان ورود به نرم افزار با استفاده از حساب کاربری گوگل اشاره نمود.

تاکسی اینترنتی تپسی

شرکت تپسی نیز که فعالیت خود را از سال 1395 آغاز نموده است، به‌عنوان یکی از اپلیکیشن‌های برتر در زمینه حمل و نقل آنلاین شناخته می‌شود. این تاکسی اینترنتی علاوه بر شهر تهران، در شهرهای دیگری همچون اصفهان، مشهد، رشت، انزلی، یزد، اهواز و شیراز هم به ارائه خدمات می‌پردازد. آگهی‌های استخدام تپسی نیز مانند آگهی‌های استخدام اسنپ بر اشتغال‌زایی این شرکت برای جوانان در حوزه‌های کاری مختلف تاکید می‌کند.

میزان هزینه سفرهای درون شهری تپسی نسبت به اسنپ مقداری ارزان‌تر است و به همین دلیل می‌تواند به‌عنوان رقیب سرسختی برای اسنپ شناخته شود. اما اگر مسافران سفری را لغو کنند، تپسی هزینه‌ای را به حساب رانندگان واریز نخواهد کرد. تعداد رانندگان فعال در شرکت تپسی نیز کمتر از تعداد رانندگان تاکسی اینترنتی اسنپ است.

از جمله امکانات تاکسی اینترنتی تپسی می‌توان به مواردی مانند امکان انتخاب مقاصد دوم و سوم، داشتن اتومبیل‌هایی مناسب‌تر در مقایسه با اسنپ، امکان رایگان بودن اولین سفر، کم‌ بودن میزان هزینه برخی از مسیرها نسبت به اسنپ و امکان استفاده از این سرویس بدون نیاز به داشتن گوشی و اپلیکیشن موبایل اشاره کرد.

تاکسی اینترنتی ماکسیم

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های تاکسی آنلاین در ایران، تاکسی اینترنتی ماکسیم است. یکی از مزیت‌های ماکسیم نسبت به اسنپ و تپسی این است که می‌توان در ساعات اوج ترافیک، مبلغی را به انتخاب خود به راننده پیشنهاد داد تا از این طریق سریع‌تر خودروی موردنظر خود را پیدا کرده و به مقصد رسید.

در حال حاضر، تاکسی ماکسیم در اغلب شهرهای کوچک و بزرگ به ارائه خدمات می‌پردازد و با این کار، زمینه مناسبی را برای اشتغال افراد بسیاری فراهم نموده است. آگهی‌های استخدام ماکسیم نیز همچون آگهی‌های استخدام اسنپ و تپسی، این موضوع را تصدیق می‌کند.

تاکسی اینترنتی ماکسیم خدمات مختلفی را به مسافران خود ارائه می‌دهد که به‌عنوان نمونه می‌توان از سرویس مخصوص بانوان، سرویس وانت و سرویس موتورسیکلت نام برد. از جمله امکانات و خدمات دیگر تاکسی ماکسیم می‌توان به مواردی مانند امکان رزرو خودروهای مختلف، دارا بودن پشتیبانی شبانه‌روزی، امکان انتخاب مقصد دوم و سوم، امکان تعیین نرخ کرایه، امکان ثبت سفارش با استفاده از شماره تلفن و امکان درخواست خدمات تکمیلی مانند صندلی برای خردسالان اشاره کرد.

تاکسی اینترنتی کارپینو

تاکسی کارپینو یکی دیگر از اپلیکیشن‌های برتر تاکسی اینترنتی در ایران محسوب می‌شود. از جمله مزیت‌های این تاکسی آنلاین می‌توان به مواردی مانند وجود بسته سفر، امکان انتخاب نزدیک‌ترین تاکسی نسبت به محل، تنوع ماشین‌ها، بیمه‌کردن مسافران در هنگام سفر، امکان رانندگی در محدوده‌های طرح ترافیک یا زوج و فرد و نظارت سازمان تاکسیرانی کشور بر این تاکسی اینترنتی، اشاره نمود.

تاکسی اینترنتی هیترو

پنجمین اپلیکیشن برتر تاکسی اینترنتی در ایران، تاکسی هیترو است. این تاکسی نیز همچون فرصت‌های استخدام اسنپ، موقعیت‌های شغلی مختلفی را برای افراد بسیاری به وجود آورده است. خدمات این تاکسی شامل 4 بخش سرویس جهانگردی، ترانسفر فرودگاهی، سرویس حضور در مراسم‌های ویژه و سرویس برای بستن قرارداد با شرکت‌های بزرگ می‌شود.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و بررسی 5 اپلیکیشن برتر تاکسی اینترنتی در ایران پرداختیم. این 5 اپلیکیشن شامل تاکسی اینترنتی اسنپ، تاکسی اینترنتی تپسی، تاکسی اینترنتی ماکسیم، تاکسی اینترنتی ماکسیم و تاکسی اینترنتی هیترو است. همان‌طور که در آگهی‌های استخدام این تاکسی های اینترنتی مانند آگهی‌های استخدام اسنپ و تپسی مشاهده می‌شود، این شرکت‌های آنلاین، بستر مناسبی را برای اشتغال افراد با تخصص‌های مختلف به وجود آورده‌اند. علاوه بر این، در صورت استخدام در این شرکت‌ها می‌توان به درآمد مناسبی دست‌یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار