تماس با ما درباره ما

ارزانترین گوشی اپل در بازار امروز چند؟

آیفون SE یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های اپل در ایران است و نسخه ۱۲۸ گیگ آن را امروز شنبه ۲۶ فروردین حدود ۲۴ میلیون می‌فروشند. آیفون ۱۱ که تقریبا سه سال قبل رونمایی و معرفی شد، الان با ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی کمی بیش از ۳۲ میلیون فروخته می‌شود.
ارزانترین گوشی اپل در بازار امروز چند؟

به گزارش تهران بهشت، کف قیمت آیفون 13 امروز ۴۴ میلیون تومان است و با این پول نسخه ۱۲۸ گیگ آیفون 13 را می‌فروشند وگرنه آیفون 13 نسخه ۲۵۶ گیگ ۵۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. آیفون 13 پرو را دست‌کم ۷۰ میلیون تومان می‌فروشند و خرید آیفون 13 پرو نسخه ۲۵۶ گیگ ۷۹ میلیون تومان آب می‌خورد. آیفون 13 پرو مکس هم با یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی حداقل ۱۱۰ میلیون فروخته می‌شود و ارزان‌ترین نسخه آن را ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌فروشند.

 

آیفون 13 پرو مکس در غیاب گوشی‌های سری ۱۴ گران‌ترین گوشی موجود در بازار است و نسخه یک ترابایت آن را برخی از فروشنده‌های موبایل گران‌تر از ۱۱۰ میلیون تومان می‌فروشند. بعد از حرف‌و‌حدیث‌های فراوان، نهایتا ورود آیفون ۱۴ از تاریخ اول اسفند امسال به‌هر شکلی ممنوع شده و می‌توانیم لقب گران‌ترین گوشی در بازار موبایل را فعلا برای آیفون 13 پرو مکس دست‌نخورده بدانیم.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش آیفون

مدل قیمت
iPhone SE ۲۰۲۲ ۱۲۸+۴ ۲۴ میلیون تومان

iPhone ۱۳ Pro Max ۱۲۸+۶

۷۳ میلیون ‌و ۵۰۰ هزار تومان

iPhone ۱۳ Pro Max ۲۵۶+۶

۸۰ میلیون تومان

iPhone ۱۳ Pro Max ۵۱۲+۶

۸۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

iPhone ۱۳ Pro Max ۱Tra

۱۱۰ میلیون تومان

iPhone ۱۳ Pro ۱۲۸+۶

۷۰ میلیون تومان

iPhone ۱۳ Pro ۲۵۶+۶

۷۹ میلیون تومان

iPhone ۱۳ ۱۲۸+۴

۴۴ میلیون تومان

iPhone ۱۳ ۲۵۶+۴

۵۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

iPhone ۱۳ Mini ۱۲۸+۴

۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

iPhone ۱۱ ۱۲۸+۴

۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار