تماس با ما درباره ما

پیدا کردن ده‌ها مار و مارمولک زیر ژاکت یک مرد! +عکس

ماموران گمرک حین بازرسی ده ها مار و مارمولک را در زیر لباس یک مسافر پیدا کردند.
پیدا کردن ده‌ها مار و مارمولک زیر ژاکت یک مرد! +عکس

به گزارش تهران بهشت؛ ماموران گمرک ایالات متحده آمریکا با مکزیک به تازگی در زیر لباس مردی که قصد ورود به این کشور را داشت ۵۲ خزنده زنده را پیدا کردند. بنا به اعلام cbp.gov این اتفاق در تاریخ ۲۵ فوریه و در گمرک مرزی سان یاسیدرو رخ داد. این مرد در حال راندن یک کامیون بود که ماموران مرزی وی را برای بررسی بیشتر در کنار جاده متوقف کردند.

 در بیانیه اداره گمرک و حافظت مرزی آمریکا آمده است: «این اتفاق در ساعت ۳ نیمه شب تاریخ ۲۵ فوریه و زمانی رخ داد که ماموران گمرک با یک شهروند ۳۰ ساله آمریکایی مواجه شدند که در حال راندن یک کامیون GMC ۲۰۱۸ در گذرگاه مرزی سان یاسیدرو بود. بازرسی ماموران مرزی با صحنه‌ای شوکه کننده همراه بود. ماموران مرزی ۵۲ خزنده زنده را در زیر ژاکت و جیب شلوار این مرد جوان پیدا کردند که شامل ۴۳ مارمولک شاخدار و ۹ مار بود. این خزندگان در بسته‌های کوچک قرار داده شده بودند.

مار در چمدان مسافر

سیدنی آکی، مدیر عملیات میدانی CBP در سن دیگو در این باره گفت: «قاچاقچیان از هر راه ممکن برای قاچاق خزندگان زنده استفاده می‌کنند. در این باره این قاچاقچی بدون توجه به سلامتی و ایمنی حیوانات قصد فریب ماموران مرزی را داشت.»

گفتنی است؛ این مرد به جرم قاچاق خزندگان زنده در محل دستگیر و خودروی وی و حیوانات نیز توقیف شدند. او بعدا به یکی از مراکز اصلاح و تربیت منتقل شد.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار