تماس با ما درباره ما

خلاقیت عجیب یک زوج برای سفر رفتن، خبرساز شد+تصاویر

یک زوج آمریکایی هلی‌کوپتر را به کمپر تبدیل کردند.
خلاقیت عجیب یک زوج برای سفر رفتن، خبرساز شد+تصاویر

به گزارش تهران بهشت؛ زوجی که اهل آلابامای آمریکا هستند بدنه اصلی یک هلی‌کوپتر را که برای فروش گذاشته شده بود در فیس‌بوک دیدند. آن‌ها تصمیم گرفتند هلی‌کوپتر را بخرند و پس از مدتی آن را به یک کمپر برای سفر تبدیل کنند.

IMG-20220524-WA0020

بلیک موریس و مگی مورتون هر دو خلبان هلی‌کوپتر گارد ساحلی آمریکا بودند و وقتی که بدنه این هلی‌کوپتر را که مردی در فلوریدا آن را به فروش گذاشته بود دیدند تصمیم گرفتند آن را به ایده تازه‌ای تبدیل کنند. 
موریس گفت که این هلی‌کوپتر قبلاً به دست پلیس نظامی آلمان و ارتش آمریکا بوده و او در همان لحظه ایده تبدیل آن به کمپر را در سر پرورانده است. موریس گفت: «من از مگی خواستم که این هلی‌کوپتر را بخریم و خوشبختانه او موافقت کرد. انتظار داشتم که به من بگوید دیوانه شده‌ای و هلی‌کوپتر را می‌خواهی چه کار؟ اما او استقبال کرد و گفت که خرید آن فکر خیلی خوبی است.»
 
این زوج آلابامایی صفحه‌ای در اینستاگرام درست کردند تا روند تبدیل هلی‌کوپتر به هلی‌کمپر را به صورت مستند و مرحله‌به‌مرحله به نمایش بگذارند. این زوج گفتند که حتی توانسته‌اند عکس‌هایی از هلی‌کوپتر را در زمانی که در ارتش آلمان مورد استفاده قرار می‌گرفته پیدا کنند. 

موریس گفت: «این دستگاه اول دست نظامیان آلمانی بود و بعد آمریکا آن را خرید و نظامیان آمریکایی سال‌ها از آن در افغانستان استفاده کردند. پس از آن نیز از حدود سال 2011 در آمریکا ماند. مدل این هلی‌کوپتر قدیمی SA 330J است و در سال 1978 ساخته شده.»

این هلی‌کمپر حالا دارای امکانات متنوعی است و تخت‌خواب، اجاق گاز، سرویس بهداشتی و دیگر امکانات در این هلی‌کوپتر قدیمی تعبیه شده است. صفحه اینستاگرام این زوج با نام helicamper فقط به مراحل بازسازی هلی‌کوپتر و تبدیل آن به کمپر اختصاص دارد. افراد زیادی از این ایده استقبال کرده‌اند و خلاقیت موریس و مگی را تحسین کرده‌اند.

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار