تماس با ما درباره ما

جالب‌ترین مجسمه‌های حیوانات ساخته شده از زباله!+تصاویر

خلقت او به نام "گوزن" یک اثر هنری شگفت‌انگیز است که با فرم و جزئیات بی‌نقصش بسیار فریبنده به نظر می‌رسد.
جالب‌ترین مجسمه‌های حیوانات ساخته شده از زباله!+تصاویر

به گزارش تهران بهشت؛ زباله‌های زیادی در سرتاسر جهان تولید می‌شود و بیشتر آن غیرقابل تجزیه زیستی است که مین‌های زمینی ما را پر می‌کند و منجر به آلودگی می‌شود، چه در داخل اقیانوس باشد و چه در خشکی. در اینجا چند ایده عالی از مجسمه‌های حیوانات شگفت انگیز ساخته شده از زباله وجود دارد. ممکن است این امر باعث شود بسیاری از افراد با بازیافت و استفاده مجدد ایده ایجاد کنند.

۱. ظهور

عکس جالب‌ترین مجسمه‌های حیوانات ساخته شده از زباله!

 "ظهور" مجسمه‌ای جذاب است که به نظر می‌رسد در حال حرکت است و اثر سایاکا گانز از ژاپن است. این هنرمند از انواع مواد زائد مانند قطعات فلزی، ظروف پلاستیکی، اسباب بازی‌ها و سایر مواردی که بازیافت می‌کند برای ساخت این مجسمه‌های شگفت انگیز استفاده می‌کند.  ظهور، دو اسب نر را در حال حرکت به تصویر می‌کشد که به نظر می‌رسد در حال تاختن از روی دیوارها هستند و ظاهری شبیه به آنها را به آنها می‌دهد.

۲. ربات اسمیت

عکس جالب‌ترین مجسمه‌های حیوانات ساخته شده از زباله!

آن اسمیت با استفاده از قطعات ماشین قدیمی و قطعات شکسته قطعات الکترونیکی، دو بز کوهی را بسیار هوشمندانه ساخته است. این روبات‌های آنتلوپ مینیاتوری در برخی از فیلم‌های کوتاه او نیز حضور دارند. او با استفاده از مواد قدیمی موجودات زیادی را گردآوری کرده است و یک باغ وحش مکانیکی با حیوانات کوچک ابداع کرده است که شامل T-Rex نیز می شود!  او همچنین یک لاک پشت دریایی را با استفاده از یک موس کامپیوتر قدیمی (که به نظر می رسد سالانه چندین تن دفع می‌شود) برای بدن ساخته است. جغدهای رباتی آن اسمیت نیز بسیار رنگارنگ و واقع گرایانه به نظر می‌رسند زیرا او توجه زیادی به جزئیات از پر تا چشم داشته است.

۳. کاترین اسپنس، (جغدهای جیغ غربی)

عکس جالب‌ترین مجسمه‌های حیوانات ساخته شده از زباله!

مجسمه بدون عنوان جغدها اثر کاترین اسپنس از تکه‌های نخ و لباس قدیمی ساخته شده است. او این دو مورد استفاده شده را به قدری خوب کنار هم قرار داده است که جغدها تقریبا کیفیتی شبیه به زندگی دارند.  او همچنین با استفاده از زباله‌های خیابان‌ها کبوتر درست کرده است. او استعداد زیادی در بازتولید مجسمه‌های شبیه به زندگی پرندگان/حیوانات به شیوه‌ای بسیار سازگار با محیط زیست دارد.

۴. کوسه اثر جی یونگ هو

عکس جالب‌ترین مجسمه‌های حیوانات ساخته شده از زباله!

 کوسه یک مجسمه قابل توجه از جی یونگ هو از کره است که اکنون در نیویورک اقامت دارد. با یک نگاه به مجسمه، از پیدا کردن جزئیات دقیق و شکل کامل کوسه که بسیار ترسناک و عضلانی به نظر می‌رسد شگفت زده خواهید شد. طول این کوسه ۱۰ فوت است و از لاستیک‌های قدیمی ساخته شده است.

۵. گوزن اثر تام هیل

عکس جالب‌ترین مجسمه‌های حیوانات ساخته شده از زباله!

 با نعل اسب‌های قدیمی که از آهن ساخته شده‌اند چه می‌توان کرد؟ خوب، تام هیل مجسمه ساز، دقیقا خلاقانه‌ترین و مبتکرانه‌ترین راه حل را برای آن دارد!  تام هیل نعل‌های اسب قدیمی را به هم متصل کرده تا مجسمه‌هایی از حیوانات در اندازه واقعی مانند اسب، یوزپلنگ، جوجه تیغی، حواصیل و شتر خلق کند. خلقت او به نام "گوزن" یک اثر هنری شگفت‌انگیز است که با فرم و جزئیات بی‌نقصش بسیار فریبنده به نظر می‌رسد.

 

 

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار