تماس با ما درباره ما

زشت ترین فراری تاریخ

فراری احتمالاً محبوب‌ترین برند خودروسازی دنیاست. بسیاری از ابرخودروهای تولید محدود آن‌ها بدون اینکه به صورت عمومی به نمایش درآیند به فروش می‌رسند و در طول زمان ارزش آن‌ها چندین برابر می‌شود. اما تاکنون به این فکر کرده‌اید که غیرجذاب‌ترین فراری تاریخ کدام مدل است؟
زشت ترین فراری تاریخ

به گزارش تهران بهشت؛ شاید پاسخ برخی از طرفداران این برند به این سؤال نام مدل‌های دارای نشان دینو به جای اسب چموش باشد. دینو 206 GTو دینو 246 GT و GTS برخی از جنجالی‌ترین خودروهای تولیدشده زیر چتر فراری بودند، اما این باعث نشده تا ارزش آن‌ها طی سالیان گذشته افزایش پیدا نکند.

برخی دیگر می‌گویند که دینو 308 GTغیرجذاب‌ترین خودروی ساخت فراری است. اما این مدل با وجود سبک طراحی عجیبش، امروزه در حراجی‌ها با قیمت چند صد هزار دلار به فروش می‌رسد.

شاید فراری موندیال نشان دینو نداشته باشد، اما خودروی پرقدرتی که از فراری انتظار می‌رفت نبود. موندیال به عنوان جایگزین 308 GT4 تولید شد، و شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت آن بیش از 9 ثانیه بود.

فراری GTC4Lusso

اما شاید یک فراری عجیب دیگر یعنی 365 GT4 غیرجذاب‌ترین محصول این خودروساز باشد. این مدل نه تنها شبیه بقیه خودروهای جذابی که فراری تولید می‌کرد نبود، بلکه سبک طراحی آن حتی برای دوران خودش کهنه و قدیمی به نظر می‌رسید. با این وجود، فراری تولید این مدل جنجالی را تا 17 سال ادامه داد.

 

 

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار