تماس با ما درباره ما

استفاده از زباله های بازیافتی برای تولید جگوار جدید!

شرکت لوناز جدیدترین پروژه الکترومد خود را ارائه کرده است که چیزی جز جگوار XK120 زیبا نیست. این خودرو متعلق به دهه 50 توسط شرکت بریتانیایی قبل از تبدیل نیروگاه الکتریکی به دقت بازسازی شد.
استفاده از زباله های بازیافتی برای تولید جگوار جدید!

به گزارش تهران بهشت؛ نمای بیرونی پس از گذراندن یک ترمیم فلزی کامل در محوطه لوناز در سیلورستون، به رنگ آبی ابسیدین سفارشی رنگ شده است. این کار به قدری کامل انجام شده که کروم روی سپرها، جلوپنجره، دور پنجره و آینه ها و چرخ های سیمی مانند سال 1952 می درخشد.

در داخل کابین جادویی آن، روکش زیبای چوب گردو بر روی داشبورد تعبیه شده و درها دارای روکش لاکی ساتن است. شبیه به مفاهیم مدرن EV، کلاسیک با فرش‌های جدید ساخته شده از تورهای ماهیگیری نایلونی احیا شده، با قطعات دیگری از آلودگی پلاستیکی دریایی که برای مواد پشتی استفاده می‌شود، بازسازی شده است.

این خودروی اسپورت موتور اصلی 3.4 لیتری XK خود را با پیشرانه ماژولار EV لوناز مبادله کرد و آن را به خودرویی با آلایندگی صفر تبدیل کرد. این شرکت هیچ ارقامی از عملکرد و محدوده موجود الکترومد را به اشتراک نمی گذارد.

قیمتگذاری جگوار XK120 لوناز از 350,000 پوند (423,838 دلار) قبل از اعمال مالیات شروع می شود. اولین نمونه در حال حاضر پس از ارائه در Concours on Savile Row در لندن به صاحبش تحویل داده شده است. همچنین لوناز برای مدل های کلاسیک دیگری مانند استون مارتین DB6 و بنتلی S3 Continental Flying Spur نیز تبدیل به خودروهای برقی را ارائه می دهد.

 

 

 

 

ارسال نظر

پربازدیترین ها

آخرین اخبار